Кабмін хоче максимально скоротити вантажні автоперевезення - щоб зберегти дороги України — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Кабмін хоче максимально скоротити вантажні автоперевезення - щоб зберегти дороги України

Казна та Політика
1473
Міністерство інфраструктури України виступає за переорієнтацію вантажопотоків з автомобільного на інші види транспорту – залізничний і річковий, тобто там, де дозволені великі навантаження на одну одиницю перевезення товару.
“Якщо ми цього не зробимо, скільки б грошей не витрачалося на ремонт і реконструкцію доріг, які б сумлінні люди не виконували ці роботи, ніколи наші дороги не стануть задовільними для проїзду, оскільки не існує таких державних будівельних норм в дорожньому розділі, які будуть витримувати надвеликі навантаження”, – цитується в повідомленні міністерства перший заступник міністра інфраструктури Олександр Малін.
За його словами, на це буде потрібно деякий час, і вже зараз стан доріг вимагає жорсткішого контролю навантажень, однак всі спроби державних органів влади посилити нагляд за збереженням автодоріг викликають різні форми негативу у перевізників.
Отже, Мініфраструктури, крім габаритно-вагового контролю, розвитку річкових перевезень, проаналізує інші механізми впливу, які сприятимуть транспортуванню вантажів автодорогами відповідно до чинного законодавства. Зокрема, фахівці Департаменту автомобільного транспорту та стратегічного розвитку автомобільних доріг розглянуть пропозиції експертів та учасників ринку зернових перевезень щодо механізму отримання дозвільних документів на разові перевезення.
Крім цього, міністерство готує проекти документів для переходу до європейських норм обмежень руху вантажівок – з 38 тонн до 40 тонн. Ці заходи повинні стимулювати перевізників не порушувати дозволені максимальні навантаження на транспортний засіб.
При цьому Малін зазначив, що не буде ніякого компромісу щодо проведення габаритно-вагового контролю.
“Зрозуміло, що коли вантажовласник замовляє перевезення вантажу з точки “А” до точки “Б”, його не цікавить, за скільки рейсів це буде зроблено. Зрозуміло, що навантаження на один автомобіль – це той інструмент, яким перевізник бореться за ціну. Але чому це має бути за рахунок доріг, якими користується все інше населення України?”, – зазначив перший заступник міністра інфраструктури.
Він додав, що габаритно-ваговий контроль проводиться за функціональними зобов’язаннями, покладеними на Укртрансінспекцію, Укравтодор і ДАІ державою, і кожен факт нападу на працівників або пошкодження вагового комплексу буде розглядатися як порушення закону відповідно до порядку, визначеного Адміністративним або Кримінальним кодексами.
За матеріалами:
Діло
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас