342
Виручка Google Play зросла в 2 рази
— Технології&Авто
Головною темою нового аналітичного звіту про мобільні додатки компанії App Annie стала оцінка ринку додатків для Android в Google Play. У звіті йдеться про те, що минулий рік виявився віховим для розробників, оскільки додатки, завантаження і виручка у Google Play пережили, за словами аналітиків, “феноменальне зростання”.
Варто зазначити, що виручка Google Play за квартал – цифра, яка наздоганяє аналогічний показник App Store компанії Apple, – зросла більш ніж в 2 рази в порівнянні з минулим роком, повідомляють аналітики. На відміну від продуктів, що випускаються багатьма представниками індустрії, цей звіт не спонсорується зацікавленою стороною – компанією Google, яка, однак, є клієнтом App Annie.

За оцінками App Annie, зараз існує понад 1 млн додатків в Google Play, про що було офіційно оголошено компанією Google минулого літа. У звіті наголошується, що кількість додатків зросла приблизно на третину в період з липня 2013 р. до квітня 2014 р. Також зросла і кількість завантажень – в 1,5 рази в порівнянні з минулим роком.
Однак сирі цифри, що характеризують кількість додатків, не значать нічого особливого для розробників, якщо в них немає потенціалу для заробітку. Для Google Play історично це питання стояло гостро, особливо коли конкуренти в особі Amazon Appstore і екосистема iOS надавали розробникам більше можливостей для отримання прибутку. В останні місяці Google Play намагається зменшувати утворений розрив.

Сьогодні, за словами App Annie, зростання завантажень і виручки Google Play демонструє привабливі можливості для розробників. Виручка подвоїлася з I кварталу 2013 р. до I кварталу 2014 р. Більше того, зростання виручки зараз випереджає зростання завантажень, і це особливо характерно для ігрових додатків. У I кварталі 2014 р. ігри зібрали майже 90% усієї виручки від додатків Google Play в порівнянні з 80% у тому ж кварталі минулого року, хоча відсоток завантажень склав всього лише 40%.
Втім, число завантажень зростає для всіх категорій додатків. При цьому для інструментальних додатків більш характерне зростання кількості завантажень, а для соціальних додатків – зростання виручки. Модель Freemium (додаток, що вільно розповсюджується, виручка від якого виходить від внутрішніх транзакцій) стала значущим фактором у цьому прогресі: виручка, одержувана від безкоштовних додатків, зросла до 98% загальної виручки Google Play в травні 2014 р.
Що стосується особливостей ринку Google Play в різних країнах, то США займають лідируючі позиції в рейтингу за кількістю завантажень. За ними йдуть Бразилія, Росія, Південна Корея та Індія. Проте в плані виручки в рейтингу лідирує Японія, і тільки потім – США, Південна Корея, Німеччина і Великобританія.
У I кварталі 2013 р. Південна Корея була першою в рейтингу країн за сумарною виручкою, тож можна говорити про значущі зміни.
За матеріалами: Вєсті Економіка
Поділитися новиною