Обсяг ринку планшетів у 2014 р. досягне $85 млрд — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Обсяг ринку планшетів у 2014 р. досягне $85 млрд

Технології&Авто
189
У I кварталі 2014 р. на ринку планшетних комп’ютерів спостерігався спад обсягів поставок на 30%. Такі дані наводить ABI Research. Протягом року ситуація має стабілізуватися, і планшетів відомих торгових марок буде реалізовано понад 200 млн штук.
У минулому році аналогічний показник склав 166 млн одиниць продукції. У грошовому вираженні обсяг ринку планшетів в 2014 р. досягне $85 млрд. При цьому так звана безіменна продукція не враховується.
Тобто в підрахунок не входять апарати, створені за схемою white-box. Такі пристрої випускаються без маркування бренду і продаються якійсь компанії, після чого та ставить свій логотип на цю продукцію. Поставки таких планшетів в січні-березні 2014 р., згідно з оцінкою Digitimes Research, знизилися на 2,4% відносно показника річної давності і склали 20,4 млн штук. У порівнянні з IV кварталом 2013 р. відвантаження цієї електроніки сезонно впали на 27,4%.
Аналітики очікують загальносвітові поставки “безмарочних” планшетів на рівні 23,3 млн штук за підсумками другої чверті 2014 р. в порівнянні з аналогічним періодом минулого року зростання складе 45,6%.
Така електроніка, за різними даними, займає приблизно одну третину від загального обсягу світового планшетного ринку.
Як очікується, компанія Apple залишиться провідним постачальником планшетів, але її відрив від Samsung продовжує скорочуватися. На ці компанії буде припадати більше 70% обсягів поставок планшетів в цьому році. Претендента на третє місце аналітики не називають, хоча зазначається, що в I кварталі 2014 р. на цій позиції опинилася ASUS з 2,1 млн реалізованих планшетів. Йдеться і про успіхи Lenovo на планшетному ринку Китаю та інших країн.
Експерти DigiTimes Research додають, що ціни на семидюймові планшети поступово знижуються: у червні пристрій такого типорозміру можна придбати вже за $79. У цьому зв’язку виявляється великий тиск на семидюймові моделі компанії Samsung, що пропонуються за більш високою ціною. Цінова конкуренція загострюється і в сегменті восьмидюймових пристроїв, що також веде до падіння вартості планшетів.
Планшетні пристрої стають менш популярними у споживачів, які вибирають смартфони з великими екранами. До такого висновку прийшли фахівці Bloomberg, спираючись на дані дослідження IDC. Ця тенденція, якщо продовжиться, може вкрай негативно позначитися на продажах iPad від Apple.
Гаджетомани, які вподобали мобільні пристрої з великим екраном, не завжди готові носити з собою два пристрої – планшет і смартфон, тому бажають зробити вибір на користь чогось середнього. Смартфони, на зразок Samsung Galaxy Note 3 з 5,7-дюймовим екраном, ідеально підходять для перегляду відео та читання книг, що вигідно відрізняє їх у боротьбі з iPad mini.
Раніше експерти вважали, що постачання планшетів в нинішньому році складуть 260,9 млн пристроїв, але знизили цей показник до 245,4 млн девайсів. Для порівняння, поставки планшетів в 2013 р. були майже на 52% вищі, ніж роком раніше. IDC вважає, що починаючи з 2014 р. головними конкурентами цих пристроїв будуть фаблети (девайси з діагоналлю екрана від 5,5’‘ – 7’‘).
Крім фаблетів, ще однією загрозою ринку планшетів є небажання користувачів міняти свої пристрої. За словами аналітиків, покупці користуються девайсами значно довше, ніж передбачалося раніше, а якщо один з членів сім’ї купує новий гаджет, то старий він передає комусь іншому або перепродує. Це сповільнює розвиток сегмента. Очікується, що до 2018 р. виробники сфокусуються на виробництві планшетів з великими екранами, бо фаблети будуть серйозно заважати продажу планшетів з діагоналями 7’‘ – 8’‘.
Також нагадаємо, що минулого тижня компанія Microsoft організувала в Росії захід “День роботи поза офісом”. Ключовою подією став круглий стіл, присвячений мобільності в російському бізнесі. У ньому взяли участь представники бізнесу різних напрямів.
В рамках заходу представники бізнесу Микола Прянішніков (Microsoft), Василь Лацанич (“МТС”) та Ігор Плюснін (“Банк Хоум Кредит”) обговорили результати нового дослідження IDC.
Учасники дійшли висновку, що мобільність, тобто можливість мати повний доступ до бізнес-програм та корпоративних систем незалежно від того, де знаходишся і яким пристроєм користуєшся, дуже важлива для ефективності бізнесу.
Цей висновок підтверджують результати дослідження IDC. Основними перевагами мобільності були названі підвищення рівня обслуговування клієнтів, прискорення процесу прийняття рішень, поліпшення комунікацій і спільної роботи.
За матеріалами:
Вєсті Економіка
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас