Суд США визнав право Baidu на цензуру — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Суд США визнав право Baidu на цензуру

Світ
332
Американський суд несподівано висловився на підтримку китайської цензури. Федеральний окружний суд Нью-Йорка заявив, що обмеження на поширення контенту, встановлені пошукачем Baidu лише зміцнюють свободу слова, тому що компанія має право вирішувати, що говорити, а про що замовчувати.
Рішення судді Джессі Фурмана обурило позивачів у справі проти Baidu, які раніше заявили, що діяльність Baidu порушує їхні права, гарантовані Першою поправкою. Фурман зі свого боку апелював до американської Конституції, більше того, до тієї ж самої поправки. Але суддя якраз вважає, що Baidu вчиняє як ЗМІ, що має право на свободу слова. Китайці можуть самі обирати, яку інформацію блокувати.
Позов проти Baidu подали 8 письменників і творців відеоконтенту. Вони сподівалися відсудити у гравця з Піднебесної $16 млн доларів. Відзначимо, що це вкрай складно з чисто технічної точки зору, але якби суд підтримав обвинувачення, КНР отримала б від США більш чіткий сигнал. Замість цього, на думку адвоката від особи позивачів , Америка продемонструвала “ідеальний парадокс”, коли право компанії на боротьбу зі свободою слова назвали свободою слова.
До цього стало відомо, що Baidu планує витратити кілька мільярдів доларів на купівлю перспективних компаній. За словами генерального директора Роберта Лі, заради довгострокового зростання можна пожертвувати короткостроковим прибутком.
“Якщо з’явиться можливість придбати час, додаткові ресурси або мізки, то ми її не пропустимо”, – заявив Лі в ході прес-конференції, присвяченій фінансовим підсумкам IV кварталу.
Чистий прибуток за цей період знизився на 1% порівняно з IV кварталом 2012 р. з 2,8 млрд юанів до 2,78 млрд. Виручка підскочила на 50% до 9520 млн юанів ($1,57 млрд). Інтернет-гігант очікує, що в I кварталі чистий прибуток потроїться і сягне 9,6 млрд юанів.
За підрахунками аналітиків, близько 20% виручки припадає на користувачів мобільних пристроїв. Очікується, що через 3 роки їх частка зросте до 60%.
Зараз виручка від показу та продажу онлайн-реклами становить 9,46 млрд юанів. За останній рік кількість користувачів Baidu в Китаї виросло на 10% до 591 млн. Кількість мобільних інтернет-користувачів за рік зросла на 20% до 464 млн.
За матеріалами:
Вєсті Економіка
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас