Держдепартамент США викрили в скупці "лайків" за 630 тисяч доларів — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Держдепартамент США викрили в скупці "лайків" за 630 тисяч доларів

Світ
567
Бюро міжнародних інформаційних програм при Державному департаменті США витратило понад 630 тисяч доларів на покупку “лайків” своїх сторінок в соціальній мережі Facebook. Підсумки кампанії по залученню передплатників, яка велася з 2011 по березень 2013 року, генеральний інспектор відомства визнав незадовільними і дійшов висновку, що Держдеп даремно витрачав гроші платників податків.
“Багато в бюро критикували кампанію з ‘купівлі фанатів’, які могли одного разу клікнути по рекламі або ‘лайкнути’ фотографію, але надалі не виявляли ніякого інтересу до теми”, – йдеться в доповіді генінспектора.
Витративши понад півмільйона доларів, Держдеп збільшив число передплатників своєї англомовної сторінки в Facebook з 100 тисяч до 2 мільйонів. Аудиторія сторінок на інших мовах виросла до 450 тисяч осіб. Втім, більша частина залучених користувачів, мабуть, була роботами, а не реальними людьми. Це підтверджує статистика: незважаючи на значні цифри, всього близько 2% передплатників активно ставлять “лайки”, обговорюють матеріали та діляться ними.
У вересні 2012 року Facebook зменшила значимість передплатників, змусивши бренди платити за те, щоб їхні новини показувалися тим, кому вже “сподобалася” сторінка. У результаті число натискань на кнопку Like перестало бути таким важливим показником успішності.
Інша проблема Держдепу полягає в тому, що у нього немає стратегії з охоплення потрібної аудиторії. Генінспектор зазначив, що у відомства заведено понад 150 акаунтів в соціальних медіа, які діють неузгоджено і часто перетинаються один з одним.
За матеріалами:
Вести.ru
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас