Apple і Google очолили рейтинг найдорожчих брендів — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Apple і Google очолили рейтинг найдорожчих брендів

Фондовий ринок
349
Компанії Apple і Google очолили рейтинг найдорожчих брендів BrandZ, сформований міжнародним дослідницьким агентством Millward Brown Optimor. Вартість бренду Apple за рік зросла на 1% до 185 млрд. доларів, а вартість Google – на 5% до 113,6 млрд. доларів. Третє місце в загальному рейтингу посідає компанія IBM, незважаючи на зниження даного показника на 3%, до 112,5 млрд. доларів.
У той же час корпорація Microsoft розташувалася на четвертому місці в топ-20 технічних компаній, вартість її бренду впала на 9% до 69,8 млрд доларів /сьоме місце в загальному рейтингу/. Головний конкурент Apple – компанія Samsung посіла сьому сходинку зі зростанням вартості бренду на 51% до 21,4 млрд доларів /30-е місце в загальному рейтингу/. За нею йде соціальна мережа Facebook, вартість бренду якої впала на 36% до 21,2 млрд доларів.
Конкурент корпорації Google – пошуковик Yahoo вперше з’явився в списку найбільш дорогих компаній і посів 16-е місце серед технічних компаній і 92-у позицію в топ-100.
А от російський оператор МТС посів дев’яте місце в рейтингу найбільших телеком-брендів світу BrandZ. У загальному рейтингу топ-100 світових брендів компанія посіла 82-е місце. Вартість її бренду за рік зросла на 11% до 10 млрд доларів. Лідерами у списку найбільших телеком-брендів стали американська компанія AT&T, China Mobile і Verizon.
Рейтинг BrandZ топ-100 проводиться дослідницьким агентством Millward Brown Optimor вже восьмий рік. Як наголошується в прес-релізі, це єдиний рейтинг, який ґрунтується на опитуванні більше двох мільйонів осіб у всьому світі і ретельному аналізі бізнес-показників тисяч компаній.
За матеріалами:
ІТАР-ТАСС
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас