291
Китайський мобільний браузер вийде на світовий ринок
— Технології&Авто
Лідируючий мобільний браузер в Китаї за кількістю користувачів UCWeb планує вийти на світовий ринок, що вказує на зростаючі амбіції китайських компаній у сфері інфокомунікацій.
Компанія, чий браузер встановлений на половині смартфонів у Китаї, заявила у вівторок про намір інвестувати 3 млрд юанів протягом наступних трьох років для того, щоб спробувати стати лідером на ринках Індії, Бразилії, Росії, Індонезії та В’єтнаму, що швидко розвиваються.
До 2016 року UCWeb планує збільшити кількість користувачів до 1 млрд з 400 млн на поточний момент, з яких тільки 100 млн знаходяться поза Китаєм.
Плани UCWeb різко контрастують з політикою інших великих китайських компаній у сфері інфокомунікацій, які в цілому задоволені своїм домінуючим становищем на швидко зростаючому внутрішньому ринку, де до того ж для них створені комфортні умови, і не поспішають розширюватися за межі КНР.
Китай є однією з небагатьох країн у світі, де американські інтернет-компанії не змогли стати провідними гравцями, частково через протекції з боку держави, а частково завдяки швидкому створенню аналогічних сервісів від китайських розробників, які до того ж краще пристосовані до запитів місцевих споживачів.
Своїми основними конкурентами UCWeb вважає браузери Opera і Google Chrome. Глава компанії Ю Юнфу впевнений, що у його браузера є конкурентна перевага, оскільки Chrome створений для пристроїв з великою оперативною пам’яттю, які популярні в США, тоді як на менш продуктивних смартфонах, поширених в країнах, що розвиваються, його швидкість сильно падає.
Крім того, UCWeb збирається робити локальні версії свого браузера, адаптовані до потреб конкретної країни. Так, для Індії, де компанія планує захопити чверть ринку за три роки, буде розроблена версія з поліпшеною навігацією і розширеними функціями програвання відео, бо індійці часто дивляться відеоролики на смартфонах, а в США вийде версія з більш яскравим дизайном.
За матеріалами: Інтерфакс-Україна
Поділитися новиною