Facebook планує збільшити доходи за рахунок нового типу реклами — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Facebook планує збільшити доходи за рахунок нового типу реклами

556
Facebook, найбільша у світі соціальна мережа, планує збільшити доходи за рахунок введення нового типу реклами: вже найближчим часом в стрічці новин користувачів можуть з’явитися відеоролики, які просувають різні товари, повідомляють Вести.Ru з посиланням на TechCrunch. Ці ролики будуть прокручуватись автоматично.
Віце-президент з бізнесу і маркетингу Facebook Девід Фішер погодився, що відеореклама, що програється автоматично, може бути дратівливою, але підкреслив, що фахівці Facebook зможуть знайти спосіб реалізувати її правильно.
Фішер зазначив, що відеооголошення вже успішно діють на Facebook. Рекламодавець може запостити ролик, а потім заплатити, щоб його показали великій кількості людей, ось тільки вибір, відкривати відео чи ні, поки що залишається за користувачем.
Управлінець також заявив: “Я впевнений, що є безліч різних способів введення в Facebook відеореклами. Деякі з них можуть бути дратівливими, але є й ті, які потенційно можуть задовольнити і інтереси користувача, і інтереси рекламодавця. Ми все ще не ввели в соцмережу відеорекламу, тому що не відшукали цього балансу. Але, коли ми вирішимо цю проблему, відеореклама з’явиться”.
Зазначимо, що в грудні ресурс AdAge вже повідомляв про те, що Facebook планує запустити відеорекламу, яка буде автоматично програватися. За інформацією сайту, новий рекламний продукт буде запущений до квітня 2013 року. Соціальна мережа буде працювати з короткими 15-секундними роликами. Мабуть, аудіо буде запускатися разом з відео, тож кожне відвідування соцмережі буде супроводжуватися несподіваними звуковими “спецефектами” комерційного змісту.
Більшість людей неохоче клацають по посиланнях для перегляду рекламних відео. Але якщо ролик запускається автоматично і при цьому він цікавий, багато хто погодиться переглянути його до кінця. Це добре співвідноситься зі стратегією Facebook в галузі реклами.
В ідеалі соцмережа хоче, щоб просування товарів виглядало не як нав’язлива реклама, а як додаткове джерело інформації і в кінцевому рахунку як розвага для користувачів. Facebook не хоче, щоб люди закривали сайт, щоб приховати рекламу.
Найімовірніше, як і YouTube, соцмережа дозволить через кілька секунд пропускати ролик.
Раніше повідомлялося, що соціальна мережа Facebook має намір ввести систему фільтрації в пошукову систему сайту, яка буде приховувати профілі підлітків, якщо пошук проводиться дорослим користувачем.
За матеріалами:
Вєсті Економіка
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас