1209
Близько 300 млрд євро на рік приносять інтернет-компаніям персональні дані
Аудитори Boston Consulting підрахували, що персональна інформація дає інтернет-компаніям понад 300 млрд євро прибутку на рік. Зараз європейські компанії заробляють на кожному користувачеві близько 1 тис. євро, а до 2020 року загальний дохід дійде до позначки 1 трлн євро.
На даному етапі найбільші соціальні мережі і веб-пошуковики аналізують записи, контакти та запити своїх користувачів, деколи навіть дивляться їх кореспонденцію, щоб зробити рекламу і прямі продажі через інтернет персоналізованими.
Варто відзначити, що зростання цього ринку не тільки стрімке, але і практично безконтрольне. Так, Єврокомісія зараз розслідує, яким саме чином Google і Facebook користуються особистими даними відвідувачів сайту і погрожує компаніям серйозними штрафами.
Не так давно Єврокомісія також зобов’язала Google змінити свою політику збору і зберігання персональних даних. В іншому випадку інтернет-пошуковику загрожує великий штраф, розмір якого може дійти до 10% виручки.
Таким чином, інформація стає ключовим товаром мережевої економіки. За прогнозами Boston Consulting, через 8 років частина інтернет-послуг у ВВП єврозони досягне показника 8%, і значна частина буде припадати на збір і аналіз персональної інформації.
Крім того, в доповіді аудиторів зазначено, що користувачі починають розуміти цінність своїх даних. Як показало опитування трьох тисяч європейських інтернет-користувачів, ті, хто використовують хоча б основні прийоми контролю над поширенням персональної інформації, погоджуються розкривати дані про себе тільки в обмін на значні бонуси або знижки.
Раніше повідомлялося, що доступ до мережі інтернет на сьогоднішній день має 70% населення великих міст України.
За матеріалами: Вєсті Економіка
Поділитися новиною