5327
Авторинок Німеччини може обвалитися через знижки
Дилери все частіше вдаються до різних хитрощів через зменшення продажів і жорстку конкуренцію на авторинку Німеччини.
Так, щоб зуміти продати нову машину своїм клієнтам зі знижкою, менеджери оформлюють її державну реєстрацію на один день, після чого машина формально вважається уживаною. За інформацією Handelsblatt, через подібну схему в країні продається майже кожен третій автомобіль.
За дослідженням аналітиків Center Automotive Research (CAR) при Університеті Дуйсбург-Ессен, подібний трюк дозволяє дилерам продавати машини дешевше рекомендованої виробником ціни, надаючи клієнтам знижки від 25% і вище. Тільки у вересні в Німеччині було реалізовано 83 752 автомобілі з подібною “тактичною” реєстрацією. Це склало третину всіх проданих за місяць нових авто і побило рекорд літа 2007 р.
“Чим більший обсяг “тактичних” реєстрацій, тим складнішою стає ситуація на ринку, тим важче здійснити операцію з продажу нового автомобіля”, – резюмує глава CAR, професор Фердинанд Дуденхеффер.
Таку реєстрацію проводять як самі концерни, так і їхні дилери. В результаті вони отримують можливість пропонувати покупцям абсолютно нові машини зі значною знижкою. У вересні найбільш часто такий метод використовувався Alfa Romeo (64% від всіх проданих), Chevrolet (62%), Jaguar (56%), Fiat (49%) і Peugeot (47%).
За даними CAR, не втримався від подібної спокуси навіть лідер ринку Volkswagen. Так, частка подібних маніпуляцій по основній марці компанії, VW, досягла у вересні 36% (у серпні такий показник становив 23%).
Експерти звертають увагу на те, що результат Volkswagen за останній місяць – семирічний рекорд. Така ситуація дає привід для серйозного занепокоєння. “На прикладі VW ми бачимо, наскільки важкою стала ситуація на ринку”, – підкреслив професор Дуденхеффер.
За матеріалами: РБК-Україна
Поділитися новиною