588
Соцрекламою будуть рятувати внутрішній туризм України
Проблему розвитку внутрішнього туризму будуть вирішувати за допомогою обміну між містами України соціальною рекламою.
Показник кількості іноземних туристів в серпні цього року збільшився на 30%, в порівнянні з аналогічним показником минулого. Після Євро-2012 туристи повернулися в міста з друзями та сім'ями. Пожвавилися Донецьк і Харків. Львів після чемпіонату Євро-2012 пережив хвилю туризму.
"Стало зрозуміло, що потрібно орієнтуватися на подієвий туризм, використовувати можливості для проведення форумів і конференцій", - зазначила голова Державного агентства туризму України Олена Шаповалова.
Сьогодні розробляється цільова програма в'їзного та внутрішнього туризму на 2012-2013рр. Документ буде популяризувати внутрішні напрямки в Україні, передбачати пільги на ведення бізнесу туроператорами, брати участь у внутрішніх і міжнародних виставках.
За матеріалами: Діло
Поділитися новиною
Також за темою
Користувачі ChatGPT на смартфонах витратили вже понад $3 мільярди
В Грузії водіїв штрафуватимуть за надмірний шум
ТОП-10 мільярдерів світу із найбільшими прибутками у 2025 році
Чи можуть в ЄС оштрафувати водіїв за використання українських посвідчень
Що зміниться для працівників у Польщі з 2026 року
Як отримати пільги на комуналку, орендуючи житло
