587
Соцрекламою будуть рятувати внутрішній туризм України
 Проблему розвитку внутрішнього туризму будуть вирішувати за допомогою обміну між містами України соціальною рекламою.
 Показник кількості іноземних туристів в серпні цього року збільшився на 30%, в порівнянні з аналогічним показником минулого. Після Євро-2012 туристи повернулися в міста з друзями та сім'ями. Пожвавилися Донецьк і Харків. Львів після чемпіонату Євро-2012 пережив хвилю туризму.
 "Стало зрозуміло, що потрібно орієнтуватися на подієвий туризм, використовувати можливості для проведення форумів і конференцій", - зазначила голова Державного агентства туризму України Олена Шаповалова.
 Сьогодні розробляється цільова програма в'їзного та внутрішнього туризму на 2012-2013рр. Документ буде популяризувати внутрішні напрямки в Україні, передбачати пільги на ведення бізнесу туроператорами, брати участь у внутрішніх і міжнародних виставках.
За матеріалами: Діло
Поділитися новиною
Також за темою
Ford відкликає понад 220 тисяч автівок: причини
Трамп скоротив квоту на прийом біженців до 7,5 тисячі. Це найнижчий рівень за 40 років
ТОП-5 найпопулярніших криптовалют серед українців
Єврокомісія вимагає від Угорщини, Словаччини та Польщі скасувати обмеження на український експорт
Звідки Україна імпортує автомобілі: ТОП-10 країн
Місцеві бюджети отримали понад 230 млн грн туристичного збору
