ЗМІ: Опозиція витрачає на рекламу в 6 разів менше, ніж Партія регіонів — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

ЗМІ: Опозиція витрачає на рекламу в 6 разів менше, ніж Партія регіонів

Казна та Політика
326
Найбільше на зовнішню рекламу для передвиборної агітації за першу половину липня витратила Партія регіонів - 8 млн грн, Комуністична партія - 6 млн грн, Віктор Медведчук - 5 млн грн. Про це повідомляє видання "Тиждень" з посиланням на керівника Асоціації зовнішньої реклами України Артема Біденка.
Крім цього, згідно з моніторингом компанії Doors Consulting, протягом першої половини липня на зовнішню рекламу по 2,5 млн грн. витратили партії Наталії Королевської і Віталія Кличка. Реклама опозиції обійшлася в 1 млн 250 тис. грн.
За словами Біденка, під час моніторингу було нараховано не менше 3000 площин реклами Партії регіонів, близько 2500 - Комуністичної партії, 1170 - партії "Україна-вперед!", 2000 - Медведчука, 707 - опозиції.
Партія "УДАР" тільки почала розміщення реклами 15 липня, тому, за словами Біденка, кількість щитів на момент моніторингу була тільки 81. "Я б оцінив кампанію до кінця липня в 1000 площин", - зазначив він.
За словами експерта, на телевізійну рекламу в середньому політичні партії витрачають втричі більше. Тобто, виходячи з вищевказаних показників, можна порахувати ці витрати.
"Однак тут не враховується джинса, проплачені новини тощо", - уточнив він.
За словами експерта, політичні партії неефективно проводять рекламні кампанії.
"У кожної політичної сили є своя цільова аудиторія, яка має специфіку у перегляді тих чи інших ЗМІ. Наприклад, для Кличка підходять більше молодіжні ЗМІ, аудиторія менше дивиться телебачення, менше довіряє рекламі, але більше спілкується в інтернеті. Також молодь потрібно ловити в точках, де вона знаходиться. Це університети, спортивні майданчики тощо. Для Королевської був обраний імідж роботи з підприємцями, тому викидати такі гроші на зовнішню рекламу абсолютно не потрібно. Їй необхідно було створювати майданчики для прямого спілкування з підприємцями, збір підписів тощо. Але суть навіть не в цьому - на основі цього підходу дається пропозиція рекламним агентствам щодо ефективної кількості рекламоносіїв, для досягнення ефекту охоплення 100% аудиторії і донесення до них частоти контактів, наприклад 5 разів, необхідно взяти 70 щитів в Києві", - пояснив Біденко.
Проте у політиків підхід інший, додає експерт.
"Вони виходять не від ефективності, а від того, скільки в них грошей. Наприклад, є мільйон на місяць, його ділять на рекламу наступним чином: більше на ТБ, менше - на пресу. Цей підхід - аматорський. Рекламу можна порівняти з приготуванням супу: можемо кинути всі інгредієнти відразу, а можемо - поступово. Реклама так само, вона працює за рецептом. А політики за рецептом не працюють. Відповідно вони неефективно витрачають свої гроші. Це - ефект ядерної бомби. Вони кидають рекламу на всіх і отримують певний ефект, який не можна спрогнозувати. Він масовий, звичайно, але те, що кошти витрачені ефективно, сказати не можу. У рекламних комерційних кампаніях над таким сміються", - підсумував він.
За матеріалами:
Дзеркало Тижня
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас