Як Євро-2012 вплинув на ринок праці — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Як Євро-2012 вплинув на ринок праці

1074
Через чемпіонат підвищився попит на професійних гідів, перекладачів, працівників сфери обслуговування і project-менеджерів. На інші сфери Євро-2012 практично не вплинув.
Якщо говорити про зростання затребуваності на тимчасових фахівців через Євро, то очікування, безсумнівно, виправдалися. Так в один голос говорять опитані "Делом" рекрутингові компанії.
Олена Грищук, директор рекрутингової компанії "Форсаж", виділила три групи фахівців, на яких зріс попит напередодні чемпіонату.
Перша група пов'язана з туристичною галуззю. Це, в першу чергу, професійні гіди і перекладачі. Вони затребувані як з боку туристичних компаній, так і окремих груп іноземців, які шукають гідів і перекладачів (іноді в одній особі) на період свого перебування в Україні.
Туристичні компанії нерідко наймали таких фахівців за місяць-півтора до самого чемпіонату. На них могли бути покладені функції пошуку клієнтів, листування з ними.
Друга група фахівців пов'язана зі сферою ГоРеКа (готелі, ресторани, кафе). Персонал набирався досить різноманітний - від адміністраторів, які повинні були організувати прийом закордонних гостей, до власне обслуговуючого персоналу в кафе, ресторанах, готелях. Персонал набирався на період проведення чемпіонату.
Олена Грищук відзначає, що працевлаштування у туристичній сфері і секторі послуг стало хорошою можливістю для підробітку для молодих людей - студентів та випускників, які володіють іноземною мовою.
"Саме знання англійської мови було основною вимогою до кандидатів. Роботодавці також шукали працівників за персональними характеристиками, які дозволяли їм бути врівноваженими і привітними, не розгубитися в нестандартній ситуації: стресостійкість, відкритість, орієнтація на клієнта, грамотна мова", - говорять експерти рекрутингової компанії Brain Source International.
Оплата для першої та другої груп працівників варіювалася від 100 грн/год за послуги професійного перекладача до 3тис. грн./місяць для адміністратора хостела.
Третя група фахівців - менеджери проектів. Їх наймали за 5-6 місяців до чемпіонату компанії, які причетні до цього заходу (рекламні та PR-агентства, медіа, спонсори). Їх наймали під реалізацію конкретних проектів терміном на 6-8 місяців. Примітно, що на відміну від інших фахівців, у project-менеджерів є шанс продовжити свою кар'єру в цих компаніях, якщо вони проявлять себе добре в проектах під Євро-2012.
Що стосується інших сфер, які опосередковано пов'язані з чемпіонатом, то на ринок праці в цих сферах Євро істотного впливу не мав. Ні банки, ні рітейл, ні FMCG-компанії додатковий персонал, як правило, не наймали.
Фінансовий сектор проводив додаткові тренінги для існуючого персоналу. За словами Олени Дятлової, заступника голови правління з управління персоналом ПУМБ, банк провів для деяких співробітників роздрібних відділень і касирів тренінги з навчання англійської мови. Були підготовлені та відпрацьовані скрипти (детальний опис продукту), які допомагали обслужити іноземних клієнтів.
Рітейлер METRO Cash&Carry на час чемпіонату набирав англомовних стажистів. У прес-службі уточнюють, що здебільшого це були студенти старших курсів, які ще навчаються і не зможуть залишитися на постійну роботу. Усього набрали близько 40 осіб. Кожен ТЦ в місті, що приймає, сам вирішував, скільки необхідно стажистів, виходячи зі своїх потреб.
За матеріалами:
Діло
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас