Як можна використовувати символіку Євро-2012 в інтернеті: правила УЄФА — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Як можна використовувати символіку Євро-2012 в інтернеті: правила УЄФА

1699
УЄФА пропонує рекомендації щодо використання символіки Євро-2012 в абсолютно різних сферах: у торгівлі, рекламі, Інтернеті та ЗМІ. Довідник розміщений на офіційному сайті Держкомтелерадіо.
Знаки УЄФА не дозволяється жодним чином адаптувати або змінювати, і вони повинні використовуватись тільки у повній відповідності з вказівками і рекомендаціями, наданими УЄФА або від його імені. Знаки УЄФА завжди повинні містити розбірливе юридичне застереження. Вашій увазі пропонується інформація, що стосується інтернету.
Використання Знаків УЄФА в Інтернеті
Відсутність асоціацій з третіми сторонами . Третім сторонам (які не є Комерційними партнерами УЄФА) заборонено створювати асоціації зі Знаками УЄФА або використовувати їх з метою просування свого бізнесу, товарів і послуг. Наприклад, Знаки УЄФА не можна використовувати поруч з корпоративними назвами та/або логотипами третіх сторін, в результаті чого може виникнути асоціювання Знаку УЄФА і корпоративних назв/логотипів.
Структура і дизайн веб-сайту . Знаки УЄФА не можна використовувати як частину структури або дизайну (включаючи будь-яке позначення, фон або фоновий малюнок для іншого контенту або як основний компонент традиційної ввідної сторінки) і заборонено використовувати в заголовку будь-якого веб-сайту (якщо УЄФА окремо не передбачить інше у письмовій формі).
Метатеги . За жодних обставин Знаки УЄФА і будь-які інші позначення, що стосуються УЄФА та/або УЄФА ЄВРО 2012 ™, не можуть використовуватися в метатегах або інших ідентифікаторах веб-сайту, в результаті чого цей веб-сайт може з'явитися при використанні будь-якої пошукової системи.
Розмір . Знаки УЄФА не можна оживляти (анімувати), збільшувати або використовувати з порушенням пропорцій відносно інших знаків, логотипів або букв, що з'являються на веб-сторінці.
Банерна реклама . Використання Знаків УЄФА в банерній рекламі/рекламному просторі на веб-сайті дозволене тільки в рекламних оголошеннях Комерційних партнерів УЄФА. Розміщення будь-якого авторизованого рекламного оголошення, яке містить Знаки УЄФА, не повинне вводити в оману, ніби веб-сайт або оператор веб-сайту офіційно пов'язаний з Чемпіонатом Європи, повідомляє "Приватний підприємець".
За матеріалами:
Діло
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас