Бренд "Трійка діалог" може канути в Лету — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Бренд "Трійка діалог" може канути в Лету

536
Корпоративно-інвестиційний бізнес "Сбербанка" і придбаної ним "Трійки діалог" буде об'єднаний під брендом Sberbank Investment Banking, повідомив журналістам заступник голови правління "Сбербанка" Андрій Донських. Зміна назви, за його словами, відбудеться найближчим часом: документи на реєстрацію вже подані, пишуть Ведомости.
"Трійки діалог" як бренду в інвестиційно-банківському бізнесі не залишиться. В цьому немає ніякого сенсу. Якщо ми хочемо розвивати послуги групи "Сбербанка", правильніше назватися Ощадбанком", - говорив у січні "Ведомостям" голова ради директорів "Трійки" Рубен Варданян. Але бренд "Трійка діалог" може зберегтися в сфері управління добробутом, рішення про назву цього блоку, куди входять послуги для багатих клієнтів і керуюча компанія, поки не прийнято, пояснила співробітниця прес-служби "Трійки".
Операція з придбання "Трійки", про яку було оголошено в березні 2011 р., закрита в січні цього року. Ощадбанк заплатив $1 млрд, подальші виплати залежать від результатів роботи "Трійки" в наступні роки.
Після закриття операції було створено новий напрямок бізнесу "Сбербанка" - корпоративно-інвестиційний банк. Його співкерівниками призначені Варданян і член правління, віце-президент "Сбербанка", директор департаменту по роботі з найбільшими клієнтами Олександр Базаров.
"Трійка" - одна з найстаріших інвесткомпаній країни, заснована в 1991 р. Пітером Дербі. У 1997 р. її стратегічним партнером стає Банк Москви, а в 2003 р. менеджмент викуповує компанію і створює партнерство. Воно вело багато дискусій про розвиток компанії, було близьке до її продажу американського JP Morgan. Перед кризою міноритарний пакет придбав південноафриканський Standard Bank.
Ребрендинг інвестбанку обійдеться недорого. Зміна логотипу "Трійки" в 2008 р. не перевищила стандартні маркетингові витрати компанії протягом року, розповідав її представник. Експерти тоді оцінювали витрати в $1 млн У 2008 р. Варданян так розповідав про сенс тодішнього зміни бренду "Трійки": "У новому бренді закладені готовність до змін в світі, відхід у віртуальну реальність і роль інвестбанку в створенні майбутнього". Зміна логотипу "Трійки" в 2008 р. не перевищила стандартні маркетингові витрати компанії протягом року, розповідав її представник.
Відомі назви часто йдуть у небуття після поглинання однієї компанії іншою. Наприклад, один з найвідоміших у 1980-1990-і рр. американських інвестиційних банків Donaldson, Lufkin & Jenrette (DLJ), співзасновником якого був майбутній голова Комісії з цінних паперів і бірж Вільям Дональдсон (займав цей пост в 2003-2005 рр.), був в 2000 р. куплений інвестиційним банком Credit Suisse First Boston ( CSFB). Сам CSFB - результат кооперації між швейцарським Credit Suisse і американським First Boston Corporation (спочатку у банків було спільне підприємство в Лондоні, потім Credit Suisse перетворив CSFB у свій глобальний інвестбанк). Бренд DLJ був ліквідований після інтеграції банку в CSFB, а ім'я First Boston перестало існувати в 2006 р., залишився єдиний бренд Credit Suisse.
Бренди інвестбанку Salomon Brothers і брокерської компанії Smith Barney увійшли в Travelers Group, а після злиття останньої з Citicorp в 1998 р. інвестбанківського підрозділу новоствореної Citigroup стало називатися Salomon Smith Barney. У 2003 р., після скандалу з конфліктом інтересів між аналітичними і інвестбанківськими підрозділами провідних банків (Citigroup заплатив максимальні $400 млн з $1,5 млрд, сплачених 12 банками), бренд Citi був уніфікований.
Правда, бренду Smith Barney вдалося вижити - після створення в 2009 р. спільного підприємства між Morgan Stanley і Citigroup з'явилася брокерська компанія Morgan Stanley Smith Barney.
Сам Morgan Stanley після злиття в 1997 р. з Dean Witter Reynolds і Discover називався Morgan Stanley Dean Witter - до кінця 2001 р., коли Dean Witter зникло з назви інвестбанку.
За матеріалами:
Відомості
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас