Половину ринку розкоші в Росії склав алкоголь — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Половину ринку розкоші в Росії склав алкоголь

376
Близько 45 відсотків ринку розкоші в Росії припадає на алкогольні напої. Про це пише газета "Ведомости" з посиланням на дослідження компанії McKinsey, в якій вважають, що російський ринок товарів класу люкс різко відрізняється від інших країн.
При цьому в McKinsey для визначення предметів розкоші використовують методику Euromonitor. Відповідно до неї люксовими товарами вважаються, наприклад, горілка дорожче 70 доларів за пляшку, інший алкоголь вартістю від 80 доларів за пляшку, годинники та ювелірні прикраси дорожче 700 доларів за виріб.
У дослідницькій компанії також підрахували, що 36 відсотків російського ринку розкоші займає одяг, а частка ювелірних виробів, годинників, електронних пристроїв, виробів з кришталю - всього три відсотки. Для порівняння, за даними McKinsey, в Індії на вироби ювелірів, годинники і гаджети припадає 76 відсотків, у Китаї - 51 відсоток, а в Бразилії - 17 відсотків.
Як вказують в McKinsey, часто росіяни воліють купувати дорогі товари за кордоном, так як в Росії ціни на предмети розкоші в середньому на 15-30 відсотків перевищують європейські.
У 2011 році, згідно з даними McKinsey, ринок розкоші в РФ виріс на 17 відсотків до 5,3 мільярда доларів. За останні шість років середньорічні темпи зростання зазначеного сегмента досягали 13 відсотків на рік, що краще від загальносвітового показника 4 відсотки на рік. Світовий ринок розкоші в минулому році склав 212 мільярдів доларів.
За матеріалами:
Лента.РУ
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас