2280
Мавроді: Щомісяця число вкладників МММ-2011 подвоюється
Засновник МММ Сергій Мавроді через рік після запуску своєї нової піраміди стверджує, що свої кошти в неї вклали вже 8 млн людей з Росії та інших країн. За його словами, на рекламу МММ-2011 щомісяця витрачаються мільйони доларів. Мавроді також пояснив "Маркеру", чому при всій його образі на владу йому не по дорозі з організаторами мітингів на проспекті Сахарова.
У жовтні минулого року в інтерв'ю одній з українських газет Сергій Мавроді стверджував, що в МММ-2011 близько 2 млн вкладників. Однак на початку 2012-го на сайті Мавроді значиться вже 8 млн вкладників. Самого організатора піраміди така статистика не дивує. "Щомісяця кількість вкладників приблизно подвоюється. Причому з часом темпи росту тільки збільшуються, у міру того як все більше і більше людей дізнаються, що все це правда. Що їхні знайомі, родичі, товариші по службі, сусіди вже отримали і продовжують отримувати реальні гроші... Зараз людей утримує від негайного вступу до системи лише недовіра. Страх бути обдуреними", - стверджує Мавроді.
У той же час він зізнається, що в період становлення піраміди траплялися шахрайства - але не з боку організаторів, а з боку "десятників". "Раніше десятники, траплялося, зникали з грішми десятки (підкреслюю: учасники при цьому не страждають! Їм все виплачується з коштів інших десяток; це проблеми системи), зараз це практично припинилося. Зараз з бонусами в основному хімічать всякі там "схемки" і накручування. Але КРВ - Контрольно-ревізійний відділ - з цим успішно бореться", - розповідає Мавроді. На його думку, шахраювати невигідно: "Беручи участь чесно в системі, ти й так все отримаєш. Без усяких шахрайств. А ось якщо виженуть..."
Середній внесок в МММ-2011 становить, за словами організатора піраміди, приблизно 1 тис. доларів. При цьому Мавроді має намір збільшити максимальний розмір вкладу від одного вкладника до 50 тис. "Зараз внесок понад 30 тисяч доларів треба зі мною погоджувати. Місяць тому буквально було понад 10 тисяч. У чому сенс даного обмеження? А маса розумників знаходиться, бажаючих кілька мільйонів на два тижні вкласти. Та ще й бажано при цьому, щоб на особистому спецрахунку гроші залишалися", - говорить він.
Як стверджує Мавроді, на рекламу МММ-2011 щомісяця витрачаються десятки мільйонів доларів. "З цього року збільшимо, мабуть, обсяги. На порядок приблизно. Все дуже швидко розвивається, грошей в піраміді повно. Чого їм тягарем на рахунках десяток лежати, - заявляє Мавроді. - На регіональне ТБ прориватися вдається. Але з центральними каналами поки глухо. Інертні вони. Неповороткі. Усього бояться. При нормальному перебігу подій держава має незабаром усвідомити, що МММ для нього добро, а не зло. Оскільки соціальну напруженість у суспільстві знімає".
Незважаючи на те що влада доклала зусиль, щоб зруйнувати першу піраміду Мавроді, він не збирається примикати до організаторів мітингів проти фальсифікації виборів. Хоча багато користувачів Інтернету і голосували за нього при виборі "лідерів опозиції". "Я взагалі не знав до останнього моменту ні про яке голосування. Просто один з учасників (Семен Транковський) захотів виступити на мітингу як представник МММ і взяти участь з цією метою в голосуванні. Він написав мені листа з проханням дозволити, але я якось навіть і не відреагував. Він проте виставився і посів друге місце, відразу після Навального. Після чого результати ці наші полум'яні і непримиренні борці з фальсифікаціями скасували. Без пояснення причин, по суті. Іншими словами, всі ці борці з фальсифікаціями самі опинилися на ділі такими ж точно фальсифікаторами. І коли результати виборів їх не влаштували... Так чому ж вони тоді кращі від тих, з ким борються? - обурюється Мавроді. - Це дешеві й безпринципні кон'юнктурники".
За матеріалами: Банки.ру
Поділитися новиною