Китай спорудив рекордний міст — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Китай спорудив рекордний міст

Казна та Політика
884
Загальна довжина будови складає 41,58 км, його підтримують 5 тис. стовпів, які дозволяють витримати 8-бальний землетрус, тайфуни і удар корабля на 300 тис. т. По мосту організовано шестисмужний автомобільний рух щільністю до 30 тис. машин в добу, що було відкрито вчора вранці. Зведення мосту дозволило скоротити відстань між двома районами міста Циндао на 30 км, а час у дорозі - з 40 до 20 хв.
Якби цей міст був у Європі, він легко пов'язав би Францію з Великобританією, оскільки його довжина перевищує ширину протоки Ла-Манш.
Згідно з Книгою рекордів Гіннеса, раніше найдовшим мостом надводним вважався міст-дамба через озеро Поншартрен в американському штаті Луїзіана. Ця споруда, побудована в 1956 р., поступається по довжині китайському мосту більше 4 км.
Міст через морську бухту Цзяочжоу був побудований за чотири роки. Щоб прискорити темпи, більше 10 тис. робітників, розділених на дві команди, цілодобово зводили міст, рухаючись з протилежних берегів, і з'єднали два кінці конструкції посеред бухти.
На спорудження мосту було витрачено 450 тис. т сталі, якої вистачило б на 65 Ейфелевих веж, і 2,3 млн. куб. м бетону. Вартість робіт, за даними китайського інформагентства Xinhua, склала 14,8 млрд. юанів ($2,3 млрд.). За твердженням архітекторів, міст прослужить не менше ста років.
"Це величний і дуже передовий міст. Це черговий мильний камінь на шляху стрімкого розвитку міста", - повідомив на церемонії відкриття мосту секретар місцевого відділу комуністичної партії Лі Кун.
Додатково до мосту найближчими днями в роботу буде також запущений побудований поруч з ним підземний тунель, що проходить під бухтою Цзяочжоу на глибині до 81 м. На його спорудження, що почалася в серпні 2007 р., було витрачено ще близько 7 млрд. юанів.
За словами чиновників, до будівництва таких величезних споруд підштовхнули скарги бізнесменів на незручність водних видів транспорту, робота яких залежала від милості погоди. Місцева влада чекає, що новий міст підстьобне розвиток промислової зони на острові Хуандао і посприяє зростанню міжнародної торгівлі, підвищивши пропускну здатність міського порту.
Наразі китайці будують набагато більш вражаючу своїми масштабами споруду. У 2009 р. була розпочата робота над Y-подібним мостом через море, який з'єднає південну провінцію Гуандун з Гонконгом і Макао. Втім, лише 35 км цього мосту, який буде готовий в 2016 р., буде перебувати над водою.
Хоча міст через Цзяочжоу став найбільшим надводним мостом, він посів лише шосте місце в списку найбільш довгих мостів світу. Примітно, що чотири рекордсмена з першої п'ятірки також розташовані в Китаї.
Трьома найдовшими в світі вважаються китайські залізничні мости: 164-кілометровий Danyang-Kunshan Grand Bridge, 113-кілометровий Tianjin Grand Bridge і 79-кілометровий Weinan Weihe Grand Bridge. На четвертому місці - 54-кілометровий автомобільний міст Bang Na Expressway в Таїланді, а п'ятим довжелезним мостом вважається китайський 48-кілометровий Beijing Grand Bridge.
За матеріалами:
Экономические Известия
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас