Кожен сьомий українець не знає, що таке ломбард
Українці лояльно ставляться до ломбардів, хоча часто не розуміють суті їх роботи. Це показало соціологічне дослідження, проведене Київським міжнародним інститутом соціології
Згідно з опитуванням, близько 12% респондентів наразі є клієнтами того чи іншого ломбарду/мережі ломбардів. Ще близько 28% опитаних віднесли себе до категорії "потенційних користувачів послуг ломбардів". Кредитні програми ломбардів використовуються в основному для розваг і відпочинку, повсякденних витрат, покупок побутової техніки і непередбачених витрат. Потенційні користувачі послуг розглядають можливість позики в ломбарді на розвага і відпочинок, повсякденні витрати, купівлю побутової техніки, непередбачені витрати і лікування.
При цьому рівень поінформованості населення про послуги ломбардів залишається досить низьким. 14% респондентів не змогли відповісти на питання про те, чим займаються подібні фінустанови. Частково обізнані про послуги ломбардів близько 59% опитаних.
У ході опитування не підтвердився міф про те, що більшість людей вважають клієнтів ломбардів представниками маргінальних груп. Всього 16% респондентів вважають, що в ломбарди звертаються наркомани й алкоголіки. Тільки 8% опитаних переконані, що ломбарди потрібні представникам кримінальних кіл.
Опитування дорослого населення у віці 18-65 років проводилося з 23 лютого по 3 березня 2011 року. Методом телефонного інтерв'ю був опитаний 1001 респондент у 61 населеному пункті. Статистична помилка вибірки складає 3,1% без урахування дизайн-ефекту.
За матеріалами: Фокус
Поділитися новиною