MINI став найпопулярнішим жіночим автомобілем в Америці
У 2010 році найпопулярнішим автомобілем серед американок визнано MINI - майже половина цих машин, придбаних у США, була зареєстрована на жінок. До таких висновків дійшли працівники аналітичної компанії RL Polk.
Також в минулому році жінки найчастіше купували автомобілі Kia (46,8% від продажів марки), Honda (46%), Nissan (45,5%) і Subaru (45%).
Автомобілі марки Toyota лідирують за кількістю куплених американками машин: на кожну тисячу автомобілів, придбаних мешканками США, припало 157 машин японського бренду. На другому місці за затребуваністю серед жінок автомобілі Honda, на які припало 14% продажів. Далі йдуть марки Ford (10%), Chevrolet (8,9%) і Nissan (8,8%).
За 2010 рік на частку жінок припало 38,5% продажів автомобілів.
За матеріалами: Коментарі
Поділитися новиною