Японського прем'єра розкритикували за допомогою реклами у The Financial Times
Кілька громадських організацій, зокрема Avaaz, розкритикували прем'єра-міністра Японії Наото Кана за допомогою рекламного оголошення, розміщеного у газеті The Financial Times. Про це повідомляє The Times of India.
Невдоволення викликала позиція Японії відносно нової угоди про обмеження викидів парникових газів, яку нещодавно обговорювали на кліматичній конференції у Мексиці. Вказаний документ повинен, як передбачається, замінити Кіотський протокол, дія якого закінчується у грудні 2012 року. Японська сторона відмовилася схвалити просте продовження дії протоколу і висловила сподівання на створення нового механізму зі скорочення викидів.
У рекламі зображення Наото Кана було розміщене на тлі однієї зі сцен мультфільму "Забрані примарами". Заголовок оголошення свідчив "Climate Treaty: Washed Away?" ("Кліматична угода: змито?"), а у тексті говорилося, що Кану необхідно "прокинутися" і усвідомити, що Японія не може відмовитися від зобов'язань із Кіотського протоколу без збитку для майбутньої кліматичної угоди.
Наприкінці 2009 року ООН провела у Копенгагені переговори про обмеження викидів парникових газів і нової кліматичної угоди. Проте вони закінчилися провалом, оскільки країни, що розвиваються, відмовилися брати участь у переговорах і тим самим заблокували прийняття документа.
За матеріалами: Лента.РУ
Поділитися новиною