267
Мінтрансзв'язку планує відкрити річки України для іноземних суден
Міністерство транспорту та зв'язку працює над усуненням перешкод для заходу іноземних суден до головних водних магістралей країни, повідомляє прес-служба Міністерства.
"Ми визначили перелік завдань, які потрібно виконати для того, щоб Дніпро та Дунай стали потужними артеріями для здійснення міжнародних перевезень", - підкреслив міністр транспорту та зв'язку Костянтин Єфименко під час наради з представниками галузі.
Згідно із визначеним завданнями фахівці Мінтрансзв'язку переглянуть існуючі тарифи, проведуть днопоглиблювальні роботи і ремонт шлюзів, а також спільно із представниками провідних судноплавних компаній розроблять зміни до відповідних нормативно-правових актів.
Так, Укрморрічфлотом буде здійснено калькуляцію усіх тарифних послуг, які встановлюються для суден, що ходять по річках, створено робочу групу з питань тарифного регулювання послуг річкових портів з перевантаження вантажів та проінспектовано сучасний стан шлюзів на Дніпрі. Державне підприємство "Укрводшлях" підготує економічне обґрунтування та проектну документацію щодо проведення днопоглиблювальних робіт на відрізку Дніпродзержинськ-Дніпропетровськ річки Дніпро. Гарантована осадка на цьому відрізку повинна складати 3,65 м.
Також спеціалісти Укрморрічфлоту спільно із представниками приватних судноплавних компаній Укррічфлот та Нібулон удосконалять проект закону України "Про внутрішній водний транспорт", а також підготують необхідні зміни до постанови Кабінету міністрів України "Про відкриття річкових портів для заходу іноземних невійськових суден".
За матеріалами: РБК-Україна
Поділитися новиною
Також за темою
Як впорядкувати витрати: правило чотирьох конвертів
Galaxy Digital сприяє Solana завдяки покупці на 536 млн $, XYZVerse може випередити SOL у 2025 році
Скільки часу продаються квартири на столичній вторинці
Чи враховується до страхового стажу догляд за дитиною з інвалідністю
Дохідність річних депозитів вперше з початку року перевищила інфляцію (інфографіка)
У серпні імпорт в Україну зріс на 35%: що завозили найбільше