Канал "Дунай - Чорне море" став рекордсменом із судопроходів — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Канал "Дунай - Чорне море" став рекордсменом із судопроходів

610
Спорудження загороджувальної греблі на підхідному каналі глибоководного суднового ходу (ГСХ) Дунай - Чорне море завершено. Про це заявив міністр транспорту і зв'язку України Костянтин Єфименко.
Міністр транспорту і зв'язку вважає це значним кроком в реалізації амбітного проекту відновлення судноплавства в українській частині дельти Дунаю. На думку Єфименка, він має навіть більше значення, ніж ключовий відрізок транспортної артерії, міжнародного транспортного коридору. Проект, як переконаний міністр, став рушійною силою для розвитку всього Придунайського регіону. Регіон, його порти і навіть судоремонтний завод отримали роботу завдяки початку судноплавства на гирлі Швидке.
"Без перебільшення, ми не лише сприяли пожвавленню економіки - ми вдихнули нове життя в регіон", - підкреслює Єфименко.
Однак завершенню всього будівництва ГСХ перешкоджають деякі аспекти румунсько-українських відносин. Тому, як повідомив міністр, постійно ведеться робота із організації спільних комісій з питань судноплавства на загальних ділянках Дунаю.
За словами Єфименка, український глибоководний судновий хід вже зараз б'є рекорди із кількості судопроходів: не лише власні з моменту відновлення судноплавства, але і Сулінського каналу. За попередній рік через ГСХ пройшло майже на третину більше суден, ніж через румунський Сулінський канал. А нещодавно, 11 листопада 2010 року, на ГСХ Дунай - Чорне море зафіксований абсолютний рекорд із кількості судопроходів - за добу проведено 19 судів. Це максимальний результат із проходів з часу відновлення судноплавства, і це не межа, заявляє міністр.
За матеріалами:
Подробности
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас