ООН: Світова економіка потребує нової стратегії — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

ООН: Світова економіка потребує нової стратегії

Казна та Політика
360
Світове співтовариство повинно виробити нову економічну стратегію і перейти на "чистішу енергію" до 2050 року.
"Ми споживаємо ресурси і виробляємо відходи. Нам потрібна економічна стратегія. Ми не можемо стабілізувати атмосферу, не змінивши своєї споживчої звички. Треба зробити економіку незалежною від джерел енергії (використовуваних нині) - нам потрібна чистіша енергія", - заявив президент Фонду ООН Тімоті Вірт.
Зміни покликані вирішити два головних завдання, що стоять сьогодні перед людством в сферах демографії та екології: не допустити збільшення населення планети більш ніж до 8 млрд. осіб і не допустити глобального потепління більш ніж на 2 градуси. В даний час населення Землі складає близько 7 млрд, передає РИА Новости.
"Кажні 10 років з'являється новий Китай. При цьому йде старіння населення, скорочується робоча сила, ми стикаємося з мільйонами людей, які зневірились", - зазначив Вірт.
Він навів дані із саміту ООН, за якими "половина населення живе недоїдаючи, і не лише в Африці", а щомісячний дохід 1,4 млрд. осіб складає менше 25,5 дол на душу, зростає кількість жебраків.
"Попри розвиток комунікацій, ми фрагментовані, економічне співробітництво призупинилось, немає послідовності, політичної волі приборкати апетити банків і фінансових магнатів", - констатував Вірт.
Глава Фонду ООН нагадав, що на саміті в Копенгагені не удалося прийняти важливі рішення, що стосуються довкілля, тоді як джерела прісної води вичерпуються, океани "закисляються", втрачається біорізноманітність, а глобальний клімат змінюється швидше, ніж прогнозували науковці.
Фонд Тернера, офіційна назва якого "Фонд ООН", існує з 1998 року. Тоді американський телевізійний магнат пообіцяв протягом 10 років виділити на підтримку зусиль ООН 1 млрд. дол.
За матеріалами:
Фокус
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас