0 800 307 555
0 800 307 555

Forbes: Найцінніші бренди у світі

4380
У цілому в рейтингу американського Forbes переважають технологічні бренди - із 50 учасників списку на частку технологічних компаній припадає 30%. Apple проте випередив усіх, відтіснивши на друге місце свого давнього супротивника Microsoft, вартість бренду якого склала 56,6 мільярда доларів, і залишивши на п'ятому місці Google (39,7 мільярда доларів).
Винахід Стіва Джобса, пише американський журнал Forbes, належить до тих стійких брендів, які вистояли незважаючи на проблеми і труднощі в бізнесі. Для складання рейтингу найцінніших світових брендів Forbes вивчив більше 100 брендів, які займають провідні позиції кожен у своїй галузі. Для того, щоб бренд потрапив до топ-50, він повинен був задовольнити низку вимог. Зокрема, бренд повинен бути так чи інакше представлений у США, оскільки, як пише видання, якщо бренд претендує на статус міжнародного, він повинен бути присутнім на американському ринку.
Деякі із брендів списку цього року пережили серйозні втрати, наприклад Toyota, яка займає 11 місце, вартість бренду якої 24,1 мільярда доларів. Їй довелося зіткнутися з проблемами, в результаті яких було знято з продажу в цілому 10 мільйонів автомобілів.
Сильним брендам, проте, пише Forbes, проблеми не перешкода. Компанія Goldman Sachs цього року потрапила під шквал критики, і тим не менш бренд Goldman Sachs все ще лідирує серед інвестиційних банків. Його вартість за підрахунками видання склала 9,4 мільярда доларів, і в списку він 45-й. При розрахунку вартість бренду Forbes оцінював середній прибуток за останні три роки, з якої віднімали максимальні корпоративні податки для країни, в якій перебуває кожен із брендів.
Топ-20 найбільш цінних брендів світу:
No. 1: Apple
Вартість бренду: $ 57,4 млрд
Країна: США
Галузь: Комп'ютерна техніка
No. 2: Microsoft
Вартість бренду: $ 56,6 млрд
Країна: США
Галузь: Комп'ютерне ПЗ
No. 3: Coca-Cola
Вартість бренду: $ 55,4 млрд
Країна: США
Галузь: безалкогольні напої
No. 4: IBM
Вартість бренду: $ 43 млрд
Країна: США
Галузь: комп'ютерне програмне забезпечення та послуги
No. 5: Google
Вартість бренду: $ 39,7 млрд
Країна: США
Галузь: інтернет-послуги
No. 6: McDonald's
Вартість бренду: $ 35,9 млрд
Країна: США
Галузь: ресторанний бізнес
No. 7: General Electric
Вартість бренду: $ 33,7 млрд
Країна: США
Галузь: диверсифіковані
No. 8: Marlboro
Вартість бренду: $ 29,1 млрд
Компанія: Altria / Philip Morris International
z
Країна: США
Галузь: тютюнові вироби
No. 9: Intel
Вартість бренду: $ 28,6 млрд
Країна: США
Галузь: комп'ютерна техніка
No. 10: Nokia
Вартість бренду: $ 27,4 млрд
Країна: Фінляндія
Галузь: телефони
No. 11: Toyota
Вартість бренду: $ 24,1 млрд
Країна: Японія
Галузь: автомобілі
No. 12: Cisco Вартість бренду: $ 23,9 млрд Країна: США Галузь: комп'ютерна техніка
No. 13: Vodafone Вартість бренду: $ 23,5 млрд Країна: Великобританія Галузь: телекомунікація
No. 14: Hewlett-Packard
Вартість бренду: $ 23,4 млрд
Країна: США
Галузь: комп'ютерна техніка
No. 15: AT & T
Вартість бренду: $ 22 млрд
Країна: США
Галузь: телекомунікації
No. 16: BMW
Вартість бренду: $ 19,9 млрд
Країна: Німеччина
Галузь: автомобілі
No. 17: Oracle
Вартість бренду: $ 19,8 млрд
Країна: США
Галузь: комп'ютерне ПЗ
No. 18: Louis Vuitton
Вартість бренду: $ 19 млрд
Компанія: LVMH
Країна: Франція
Галузь: люкс
No. 19: Mercedes
Вартість бренду: $ 18,8 млрд
Компанія: Daimler
Країна: Німеччина
Галузь: автомобілі
No. 20: Disney
Вартість бренду: $ 18,5 млрд
Країна: США
Галузь: індустрія розваг
За матеріалами:
Подробности
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас