Автопарк київської мерії збіднів — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Автопарк київської мерії збіднів

1250
Автопарк нинішньої мерії помітно збіднів. "Хаммери", "Бентлі", "Лексуси", "Мерседеси" і "БМВ" зупиняються там все рідше, бо в чиновників, які змінили попередню команду мера, авто набагато скромніші. Також багато хто їздить на службових "Хюндаях" і "Тойотах", що раніше було рідкістю.
Перший заступник мера минулого тижня пересів з особистого сріблястого джипа "Лексус" на службову Хюндай "Соната". Її середня ціна - 22-30 тисяч дол., залежно від комплектації. На його автомобілі - литі диски фірми Verde, ціна які досягає 200 євро, пише газета Сегодня. Правда, як говорять в мерії, перший зам часто їздить на двох машинах. "То на "Лексусі", то на "Сонаті".
Олександр Мазурчак сказав, що близько п'яти років їздив на "Хюндай Гренджер", яка в середньому коштує 40 тисяч дол. "Тепер мені дали службову 4-річну "Тойоту Камрі" (ринкова ціна - до 26 тис. дол., - ред.). До цього сам кермо крутив, тепер водій буде", - сказав заммера. Раніше на цій машині їздив Віталій Журавський, який не так давно із заступників мера перейшов на роботу радником президента. За чотири роки Журавський доганяв аж 240 тисяч км.
"Взагалі, вже і дивитися нема на що! Суцільна дешевизна і "старички" в автопарку тепер", - сміються водії на стоянці у внутрішньому дворі мерії. За їхніми словами, більшості замів дали в користування старі "Тойоти Камрі".
"Ось раніше тут і "Бентлі" були, і "Хаммери", звісно, особисті. Було чим помилуватися", - зітхають вони. Також водії нарікають на зміни графіка роботи: якщо раніше Леонід Черновецький починав вирішувати оргпитання приблизно з 10-11 ранку (отже, до цього ж часу підтягувалися і зами), то Олександр Попов стартує вже з восьмої тридцять - дев'ятої. "А це означає, що нам вже о шостій ранку треба за кермо сідати", - нарікають шофери.
Автопарк мерії справді був розкішний, пише видання. Ірена Кильчицька перебирала між "Хаммером", Мercedes-Вenz GL, чорним "Бентлі" і "Порше" - кожна з яких у декілька разів дорожча від автомобілів нинішніх чиновників. Інший представник "молодої команди" Денис Басс їздив на BMW Z8 і "Мерсах" S-класу, вартість яких досягає 170 тисяч євро. Сам мер Леонід Черновецький ще в минулому році продав свій "Майбах" за 600 тисяч євро і по Києву катається на "сімейному" "Ролс-Ройсі".
Ще з 2008 року, з початком кризи, автопарк службових машин мерії почав скорочуватися. Торік він з 160 авто скоротився приблизно до 100, а цього року кількість службових автомобілів - приблизно 80-90. За місяць обслуговування одного авто (ремонт, бензин, зарплата водія) обходиться міській казні приблизно в 12-15 тисяч гривень. У результаті за перше півріччя на автопарк мерії витратили близько 16 млн гривень, пише видання.
Як повідомляють у Міністерстві економіки, лише одне управління (комунальної власності) 1 липня уклало договір на перевезення своїх співробітників на суму 395 тисяч гривень. Міністерство відзначає, що приблизно в таку ж суму обходяться перевезення всієї Сумської облради.
Для екс-мера столиці Леоніда Косаківського був передбачений "Б’юїк". Але як він розповів, на ньому він виїжджав лише один раз, щоб зустріти іноземця. В основному користувався "Волгою". Олександр Омельченко їздив на службовому "Мерсі-кубику" і власній "Тойоті Ландкрузер".
За матеріалами:
Фокус
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас