Менеджери Mitsubishi Motors та Peugeot-Citroen ведуть переговори про обмін активами — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Менеджери Mitsubishi Motors та Peugeot-Citroen ведуть переговори про обмін активами

273
Автоконцерн Mitsubishi Motors, котрий відчуває фінансові труднощі, може виявитися під контролем французького автомобілебудівного альянсу Peugeot-Citroen.
За відомостями інформагентства Bloomberg, французи пропонують японській стороні $1,8 млрд. готівкою і 18% акцій Peugeot в обмін на 51% акцій Mitsubishi. Ця пропозиція відповідає тенденції ринку, на якому відбувається стрімке зміцнення європейсько-японських автомобільних альянсів.
Peugeot-Citroen - другий за розмірами європейський виробник автомобілів. За підсумками 2009 р. він зайняв 12,9% ринку, поступившись німецькій компанії Volkswagen з часткою 21,1%, але обігнавши французьку Renault з часткою 9,2%. Останнім часом позиції Peugeot-Citroen виявилися під загрозою через те, що його найближчі конкуренти уклали міцні альянси з японцями: минулого тижня Volkswagen домовилася про придбання за $2,5 млрд. 19,9% акцій японського виробника малолітражок і мотоциклів Suzuki, а Renault раніше отримав 44% акцій японської Nissan. Об'єднання європейських виробників автомобілів з японськими дають обом сторонам переваги від збільшення масштабу, розширення доступу на ринки та обміну технологіями.
Біржові аналітики вважають обмін акціями Mitsubishi і Peugeot логічним підсумком їх давнього "стратегічного партнерства". В п'ятницю після повідомлення про можливе злиття автовиробників акції Peugeot впали на 3,6%, а папери Mitsubishi підскочили в ціні на 7,5%.
Співробітництво Peugeot-Citroen і Mitsubishi почалося ще на початку 2000-х рр., і його плодом став спільний кросовер Citroen C-Crosser\Peugeot 4007, створений на базі автомобіля Mitsubishi Outlander XL. Окрім цього, співпраця компаній передбачає будівництво в 2011 р. спільного заводу на території Росії річною потужністю до 160 тис. автомобілів французьких і японських марок. Також компанії домовилися про спільний випуск в кінці 2010 р. для європейського ринку електромобілів на базі японської моделі i-MiEV, здатної проїхати без заряджання 160 км.
За словами аналітика лондонського відділення банку UBS Філіппа Ушви, корпорація Mitsubishi гостро потребує грошей і зацікавлена в зміцненні партнерства, проте продажу її контрольного пакету компанії Peugeot може перешкодити той факт, що французи теж зазнають фінансових труднощів і можуть не знайти досить коштів. Зараз при капіталізації $8,6 млрд. концерн Peugeot обтяжений боргами у розмірі $2,9 млрд., і спроби позичити додаткові кошти негативно позначаться на кредитному рейтингу компанії, який і так зараз нижчий за інвестиційний рівень.
За оцінкою головного виконавчого директора альянсу Peugeot-Citroen Філіппа Варіна, компанія Peugeot пропрацювала 2009 р. зі збитком приблизно $1,2 млрд. Перші шість місяців минулого року, за його словами, були "дуже складними", тоді як в другій половині 2009 р. спостерігалося "повернення до набагато сприятливішої кон'юнктури світового ринку", а в 2010 р. очікується глобальне відновлення попиту на автомобілі у всіх регіонах, окрім Європи, де намічається спад через зменшення урядових програм підтримки.
За матеріалами:
Экономические Известия
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас