Францію захлеснула хвиля дешевого шампанського, це загрожує розвитку індустрії — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Францію захлеснула хвиля дешевого шампанського, це загрожує розвитку індустрії

Аграрний ринок
988
Францію буквально захлеснула хвиля дешевого шампанського, виробники прагнуть скористатися зміною споживчих настроїв і провокують найбільше за останні десять років зниження цін на шампанське, повідомляє агентство Bloomberg.
Протягом останніх десяти років французькі виробники обережно, але наполегливо піднімали ціни на шампанське, прагнучи підвищити престижність бренду і витіснити з ринку дешевші аналоги, наприклад іспанське кава та італійське просекко. За період з 1987 по 2007 рік вартість шампанського подвоїлася, тоді як обсяг випуску цієї продукції зріс всього на 20%.
Тепер французькі супермаркети тріщать від дешевих молодих шампанських вин, оскільки в кризу покупці стали набагато економнішими і навіть в свята не готові переплачувати за бренд, в результаті Laurent-Perrier продає шампанське по 10 євро за пляшку, Hubert de Claminger йде по 8,9 євро.
"Ми не бачили такого агресивного зниження цін з великої кризи на ринку шампанського в 2000 році, коли ціни різко знизилися услід за закінченням святкування міленіуму, - сказав аналітик паризької CM-CIC Франсіс Претр. - Якщо так піде і наступного року, це стане справжньою проблемою для бренду в цілому".
За підсумками цього року темпи зниження цін на шампанське у Франції можуть удвічі перевершити темпи зниження обсягів виробництва, свідчать дані just-drinks.com. Ця тенденція ставить під загрозу перспективи розвитку цілої індустрії, щорічний обсяг продажів в якій перевищує $4,4 млрд, упевнений Претр.
Продаж невитриманих ігристих вин за низькими цінами є дуже руйнівною і недалекоглядною стратегією, упевнена голова комітету з контролю за якістю вин в регіоні Шампань і глава родинного бізнесу з продажу вин Кароль Дюваль-Леруа.
"Це величезна проблема, оскільки, коли ціни впадуть, нам потрібні будуть роки, аби залікувати втрату, завдану марці, - відзначила К.Дюваль-Леруа. - Компанії, що продають своє шампанське так дешево, зазнають труднощів з грошовим потоком, тож їм необхідно продавати зараз. Це сильно шкодить іншим".
Один з лідерів алкогольного ринку Франції, мультибрендовий концерн LVMH Moet Hennesy Louis Vuitton, що одночасно є найбільшим світовим виробником товарів класу "люкс", знизив ціну на деякі сорти шампанських вин на 50%. Виручка від продажу алкогольних напоїв компанії, якій належать такі бренди, як Dom Perignon і Ruinart, скоротилася за 9 місяців цього року на 14%. Виручка від продажу шампанського іншого великого французького постачальника Vranken впала на 3,2%, аналогічний показник компанії Boizel знизився на 12%.
На ринки Європи, як відзначають експерти, повертаються італійські та іспанські ігристі вина. Виручка від продажів кава і просекко виросла торік на 1%, в той же час загальна виручка виробників шампанського скоротилася на 2,6%.
Крім того, поціновувачі рекомендують французам, які традиційно віддають перевагу місцевим винам, замінити дешеве шампанське іншим французьким ігристим вином - креман. "Я вважаю за краще продавати своїм клієнтам хороший креман замість цього дійсно дешевого шампанського, - говорить власник винної крамниці в Парижі Стефан Кораза. - Ці десятиєврові пляшки не варто купувати. Шампанське має бути витриманим, воно має постаріти, саме тому, власне, воно і коштує дорожче від інших ігристих вин".
Виробники шампанського виправдовуються тим, що попит на недорогі ігристі вина зростає. Laurent-Perrier збільшив частку бренду Jeanmaire, що належить до низької цінової категорії, з "практично нульової" до 10%, відзначають в Laurent-Perrier. Цього, втім, може виявитися недостатньо, аби допомогти компанії знов збільшити обсяги продажів. Виручка компанії за підсумками минулого року скоротилася вперше за 7 років, а на те, аби повернутися до колишнього рівня, може піти ще не менше п'яти років, свідчать дані Bloomberg.
"Зараз французькі рітейлери сфокусувалися на продажах недорогих шампанських вин, - відзначив головний виконавчий директор Laurent-Perrier Стефан Тцассіс. - Ми мусимо задовольнити цей попит".
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас