Різдвяний сезон виявився для роздрібної торгівлі в США кращим від торішнього — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Різдвяний сезон виявився для роздрібної торгівлі в США кращим від торішнього

Казна та Політика
213
Загальний обсяг роздрібних продажів без врахування автомашин і палива в період між Днем подяки і Різдвом збільшився в США, незважаючи на проблеми в економіці, на 3,6% в порівнянні з минулим роком, свідчать дані дослідницького центру SpendingPulse, що входить в Master Card.
Враховуючи, що цього року між святами було на один робочий день більше, ніж минулого року, реальне збільшення виявилося меншим - близько 1%, проте роздрібні оператори впевнені, що нинішній сезон виявився істотно кращим, ніж торішній, пише The Wall Street Journal.
Сезон 2008 року, коли покупці обмежували себе у всьому, був найгіршим за багато років, тоді продажі впали на 3,4%.
Прогнози економістів на нинішній сезон варіювалися від 1% до 2,6%, проте підсумкові цифри за 2009 рік можуть бути ледь вищими за рахунок останніх днів перед Новим роком.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас