"ЛУКОЙЛ-Одеський НПЗ" зупиняє виробництво — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

"ЛУКОЙЛ-Одеський НПЗ" зупиняє виробництво

Енергетика
847
ПАТ "ЛУКОЙЛ-Одеський нафтопереробний завод" (Одеса) має намір зупинити виробництво через зміни маршруту постачань російської нафти.
Про це кореспондентові УНІАН повідомив представник компанії.
"Сьогодні Одеський НПЗ поставили на режим рециркуляції - це передзупинковий режим", - сказав він.
За словами співбесідника агентства, через зміни схеми постачань російської нафти з 1 жовтня - з маршруту "Лисичанськ-Кременчуг-Одеський НПЗ" на маршрут "32-й км держкордону України з Білоруссю-Броди-Одеський НПЗ" - вартість послуг з транспортування нафти на виході буде більша на 6,5 дол. за тонну.
"Через постачання нафти за новим маршрутом компанія платитиме на 6,5 дол. за тонну більше", - сказав він.
Як повідомляв УНІАН, на початку вересня ц.р. "ЛУКОЙЛ-Одеський НПЗ" вже заявляв про те, що ВАТ "Укртранснафта" примушує підприємство імпортувати нафту за невигідним маршрутом.
Впродовж серпня "Укртранснафта" неодноразово зверталася до компанії з пропозицією перейти на транспортування нафти за маршрутом "32-й км держкордону України з Білоруссю - Одеський НПЗ". Зокрема, 31 серпня ц.р. підприємство отримало чергове офіційне повідомлення про те, що з 1 жовтня постачання нафти на НПЗ здійснюватиметься за новим маршрутом.
При цьому "Укртранснафта" повідомила, що мова йде не про нав'язування нового маршруту, а про можливість транспортування нафти за ще одним альтернативним маршрутом. За інформацією "Укртранснафти", вибір маршруту, за яким може здійснюватися транспортування нафти на Одеський НПЗ, залежить від дій російського оператора магістральних нафтопроводів АК "Транснефть".
Одеський НПЗ здатний щороку переробляти 2,8 млн. тонн нафти.
З липня 2005 року по березень 2008 року Одеський НПЗ перебував на широкомасштабній модернізації. Проведена модернізація підприємства відкрила можливість збільшити глибину переробки нафти з 56,02% (у 2004 р.) до 78%, наростити на 2% відбір світлих нафтопродуктів і випуск вакуумного газойлю, зменшити виробничі втрати на 0,56%. Модернізація заводу дозволила випускати бензин за стандартом Євро-3, дизельне пальне - за стандартом Євро-4.
В результаті реалізації другого етапу реконструкції Одеського НПЗ, який планується проводити без зупинки виробництва, глибина переробки сировини зросте до 96%, а вихід світлих нафтопродуктів - до 74%.
З 2000 року завод належить російській нафтовій компанії "ЛУКОЙЛ".
В січні-серпні 2009 року Одеський НПЗ збільшив переробку нафтової сировини на 24,5% в порівнянні з аналогічним періодом 2008 року - до 1440,6 тис. тонн.
За матеріалами:
УНІАН
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас