Експерт: Введення нового маркування продуктів харчування вигідно споживачам і виробникам якісних продуктів — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Експерт: Введення нового маркування продуктів харчування вигідно споживачам і виробникам якісних продуктів

570
Введення нового маркування продуктів харчування вигідно споживачам і виробникам якісних продуктів. Про це повідомила начальник аналітичного відділу консалтингового агентства ААА Марія Колесник. За її словами, відсутність чітких вимог до маркування дозволяє виробникам випускати менш якісну продукцію і не надавати інформацію про це на упаковці та етикетках. "Споживач цього (достовірної інформації про склад продукту. - ред.) не знає", – відзначила експерт.
На думку М.Колесник, введення нових стандартів маркування зробить продукцію більш зрозумілою для споживача. "У цьому випадку все повинно бути чітким і прозорим. Тоді споживач буде дивитися – якщо його влаштовує дешева ковбаса і він знає, що туди входить, то усвідомлено купує ковбасу, у якій мало м'ясо. Потім він не має права прийти до виробника і сказати: "Ви мені дали неякісний товар, я хотів купити м'ясо, а купив сою". У нього (на упаковці. - ред.) усе написано – що хотів, те купив. Разом з тим, інший споживач готовий платити більше за те, що в ковбасі буде 90% м'яса, і він хоче бути впевнений у тому, що це дійсно так. А сьогодні споживач, навіть купуючи найдорожчу ковбасу, не застрахований від неякісної продукції", – вважає М.Колесник.
За її словами, порядні виробники дотримуються певних стандартів і випускають ковбасу, що відповідає більш високим вимогам. "Від цього (введення нових стандартів маркування. - ред.) вони виграють, тому що від них відсіються ті, хто випускає за високими цінами менш стандартизовану продукцію", – відзначила експерт.
За матеріалами:
УНІАН
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас