ВААІД пропонує дилерам відмовитися від імпорту автомобілів на час дії 13%-ї надбавки до мита — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

ВААІД пропонує дилерам відмовитися від імпорту автомобілів на час дії 13%-ї надбавки до мита

835
Всеукраїнська асоціація автомобільних імпортерів і дилерів (ВААІД) у зв'язку з набранням чинності з 6 березня закону про введення 13%-вої тимчасової надбавки до ввізного мита (у тому числі на автомобілі) запропонувала компаніям-членам асоціації утриматися від ввезення автомобілів протягом шести місяців дії надбавки.
Як повідомляється в прес-релізі ВААІД, при цьому асоціація запропонувала своїм членам (102 компанії) увезти всі необхідні автомобілі до 6 березня і провести їх митне оформлення за старими розцінками".
"Ми розуміємо, що такі дії повністю припинять протягом шести місяців надходження в держбюджет від імпорту авто, але вважаємо, що це – адекватна відповідь на дії влади (Верховної Ради і президента), спрямовані на знищення малого та середнього бізнесу", - підкреслюється в прес-релізі.
ВААІД відзначає, що в період дії 13%-ї надбавки імпорт буде здійснюватися, але це буде або імпорт під видом автовиробництва (ввезення машинокомплектів і "прикручування коліс"), або імпорт із Росії, звільнений від сплати не тільки 13%-ї надбавки, але й 10%-го мита в рамках режиму вільної торгівлі.
"При цьому держбюджет не одержить ні копійки", - підкреслюється в прес-релізі.
Крім того, ВААІД звертає увагу, що імпорт автомобілів, на відміну від інших товарів, на які вводиться цільова надбавка (м'ясо, птиця, взуття, одяг) торік не тільки не виріс значно, а навпаки, суттєво скоротився в останні місяці.
ВААІД повідомляє, що з метою якнайшвидшого скасування надбавки асоціація готує звернення до міжнародних організацій (Міжнародний валютний фонд, СОТ, Єврокомісію, посольства провідних країн світу), домовленості з якими "були грубо порушені Україною у зв'язку із прийняттям закону".
Разом з тим українські компанії-автовиробники (які також є й імпортерами авто) підтримують введення цільової надбавки на ввезення автомобілів.
Як відзначили агентству "Інтерфакс-Україна" у корпорації "УкрАВТО", у ситуації значного звуження ринку і скорочення виробництва "введення 13%-ї надбавки є одним зі шляхів збереження виробництва – адже якщо не буде виробництва, робочих місць і зарплати, будь-які автомобілі взагалі нікому буде купувати".
У той же час у корпорації підкреслили, що вплив введення цієї надбавки на авторинок у цілому можна буде оцінити не раніше ніж через 2-3 місяці, оскільки сьогодні в компаній є значні складські запаси.
Як повідомлялося, відповідно до закону "Про внесення змін у деякі закони України метою поліпшення стану платіжного балансу України у зв'язку зі світовою фінансовою кризою", тимчасовою цільовою надбавкою до мита обкладається низка продуктів харчування, одяг, взуття, холодильники і плити, а також легкові, вантажні автомобілі та автобуси.
Разом з тим прем'єр-міністр України Юлія Тимошенко 5 березня повідомила про намір внести на розгляд парламенту ухвалу про скасування 13%-ої надбавки на низку імпортованих товарів.
"Давайте вносити у Верховну Раду, нехай це буде непопулярне рішення для вітчизняних виробників, але не можна допускати такі нерівні умови. Курс і так відрегулював експорт-імпорт, і ще 13% абсолютно зайві", - відзначила Тимошенко на нараді з автоперевізниками Одеської області, що страйкують, в четвер.
Крім того, прем'єр повідомила, що в уряд уже надійшла низка звернень від дипломатичних представництв різних країн, у яких вони висловлюють обурення подібним введенням.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас