Метрополітен обросте гілками — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Метрополітен обросте гілками

2489
Учора комісія Київради з питань транспорту та зв'язку приступила до розгляду програми розвитку столичного метрополітену на 2008-2011 роки. Документ передбачає будівництво нових гілок і станцій метрополітену, оновлення рухомого складу і підвищення цін на проїзд.
Програму будівництва та розвитку комунального підприємства "Київський метрополітен" (КП КМ) на 2008-2011 роки депутатам представив директор КП Петро Мірошников.
До кінця року буде завершене будівництво станцій Куренівсько-Червоноармійської лінії - Деміївської, Голосіївської і Васильківської. В 2009 році планується реконструкція пересадного вузла між станціями "Хрещатик" і "Майдан Незалежності" і завершення будівництва депо "Харківське".
До 2011 року буде побудована ділянка Куренівсько-Червоноармійської лінії до Національного виставкового центру, другий вихід на станціях "Вокзальна" і "Республіканський стадіон", вхід на станцію "Львівська брама" і додатковий перехід між станціями "Золоті ворота" і "Театральна". В 2012 році планується завершити будівництво Подільсько-Вигурівської і Лівобережної ліній метро, які з'єднають станцію "Лук’янівська" з житловим масивом "Троєщина". "Потім ми займемося Сирецько-Печерською лінією в напрямку Виноградаря і продовжимо Подільсько-Вигурівську лінію до Жулян", - додав Мірошников.
Перейшовши до експлуатаційних витрат, директор "Київського метрополітену" відзначив, що майже 75% рухомого складу підприємства (близько 200 вагонів) купувалися ще в 80-і роки минулого століття. Щоб оновити парк київського метро, уже наприкінці цього року підприємству доведеться витратити 5 млрд грн на закупівлю 635 вагонів. "У тендері будуть брати участь російські виробники і наш Крюківський завод", - повідомив Петро Мірошников.
При цьому директор відзначив, що збитки метрополітену в 2008 році склали приблизно 345 млн грн. Вихід він бачить у збільшенні бюджетних дотацій та у перегляді тарифів на перевезення пасажирів. За його словами, ціни на проїзд у київському метро найбільш низькі в Європі та у країнах колишнього СРСР. "У гривневому еквіваленті проїзд у московському метро коштує близько 4 грн, у тбіліському - 1 грн 50 коп., у мінському - 1 грн 40 коп.", - пояснив Мірошников.
КП "Київський метрополітен" пропонує розділити тарифи на перевезення пасажирів залежно від частоти та кількості поїздок. Для цього планується ввести в обіг магнітні картки різної вартості на певну кількість поїздок терміном дії від одного місяця до одного року. Перші такі картки, що діють протягом 30 днів з моменту активації, з'являться в продажі вже у вересні. Ціна однієї поїздки складе близько 2 грн.
Більшість членів комісії хоча й із застереженнями, але погодилися з необхідністю перегляду тарифів. Зокрема, голова комісії Дмитро Олійник (фракція БЮТ) відзначив, що спочатку потрібно розглянути можливість залучення інших джерел фінансування, а вже потім підвищувати ціни. Інший представник БЮТ Олександр Зінченко вважає, що підвищувати тарифи можна за умови наповнення міського бюджету, надходження в який, за його словами, відставали від збільшення тарифів в інших сферах міського господарства.
За матеріалами:
Коммерсант-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас