Діаманти стають найкращими друзями чоловіків — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Діаманти стають найкращими друзями чоловіків

188
Відповідно до нещодавнього дослідження Unity Marketing's Jewelry and Watch Report, світові продажі ювелірних виробів для чоловіків зросли з 2004 до 2006 у два рази, досягши обсягу 6 млрд дол. на рік
Довгі роки прикраси для чоловіків вважалися "пасинками" ювелірного бізнесу. Однак в 2006 р. цей сектор досяг психологічно важливої частки ринку в 10% і тепер торговці не можуть ігнорувати даний факт, вважає президент Unity Marketing Пем Данзігер.
Особливо активними споживачами діамантів стали репери та їх шанувальники. Платинові хрести з діамантами і діамантові солітери в лівій мочці вуха стали брендом реперства. Психологічно - це виклик буржуазному суспільству. Репери демонструють усьому світу, що вони можуть дозволити собі все найкраще і найдородче, хоча ще вчора вони були простою шпаною, дрібними кримінальниками і наркоманами. Молодь хоче співати як вони, жити як вони, піднятися із бруду і стати одними з найбагатших людей у світі.
Така доля Jay-Z, що зайняв перше місце в списку найбагатших реперів, який представив американський діловий журнал Forbes. Рейтинг був складений на основі даних про дохід виконавців за минулий 2006 рік. Статки 39-річного Jay-Z видання оцінило в $83 млн. доларів. Статки 50Cent - 33 мільйона, а P. Diddy - 23 мільйона.
Кожен поважаючий себе реп-виконавець зобов'язаний із частою періодичністю купувати чергові дорогі діамантові прикраси. Так днями знаменитий репер Паф Дедді купив собі унікальний годинник у формі акули, посипаної діамантами вартістю в $1.5 млн., а 50 cent подарував своєму синові хрест на шию за 200 тис. дол.
За матеріалами:
K2Kapital
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас