25% київських ресторанів недоливають відвідувачам — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

25% київських ресторанів недоливають відвідувачам

96
Протягом 9 місяців поточного року фахівці Головного управління з питань захисту прав споживачів Києва перевірили 408 закладів ресторанного господарства. В 25% випадків зафіксований обман споживачів за рахунок обважування або недоливу.
Як повідомили в прес-службі Київської міськдержадміністрації, у випадку, якщо сума збитку від недоваги та недоливу перевищує 51 грн., матеріали передаються в правоохоронні органи, що спричиняє кримінальну відповідальність.
В 389 ресторанах виявлено 2710 видів порушень. Найпоширеніші наступні: відсутність доступної, достовірної, необхідної інформації; продаж товарів (робіт, послуг) без відповідних супровідних документів; виробництво, продаж товарів (робіт, послуг), у яких минув термін споживання; виробництво, продаж товарів, що не відповідають вимогам нормативних документів і т.п.. У порушників вилучається продукція, залучаються до відповідальності керівники підприємств, відшкодовується матеріальний збиток споживачам та ін.
У випадку виявлення недоліків якості продукції і наданих послуг споживач має право вимагати від суб'єкту господарювання безкоштовного усунення недоліків, заміни на аналогічну продукцію належної якості, зменшення розміру оплати або повернення гроші. Крім того, відвідавши ресторан, кафе або бар і замовивши їжу та напої, споживач має право вимагати перевірити обсяг або вага замовленої продукції.
За матеріалами:
Фокус
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас