ПРОМО
70 000 бізнес-клієнтів ПриватБанку автоматизують процеси з сервісом «Інтеграція»
ПриватБанк розширює можливості свого сервісу «Інтеграція», яким активно користуються майже 70 тисяч юридичних осіб та ФОП. Цей сервіс дозволяє підприємцям значно спростити та автоматизувати взаємодію з банком та своїми обліковими системами.
Завдяки «Інтеграції» бізнес-клієнти можуть зручно працювати з рахунками та платежами, отримувати виписки, формувати зарплатні відомості, а також вести електронний документообіг та подавати податкову звітність.
Цей сервіс надає можливість масового завантаження рахунків-фактур для виставлення контрагентам. Це дозволяє контрагентам швидко створювати та сплачувати платежі без необхідності заповнення реквізитів.
Крім того, сервіс дає можливість швидко завантажувати та відправляти податкові звіти, отримувати дозволи на кредит, а відтепер — і перевіряти контрагентів за допомогою інтеграції з партнерськими сервісами ПриватБанку та УБКІ.

За матеріалами: ПриватБанк
Поділитися новиною
Також за темою
BMW відкликає майже 200 тисяч автомобілів у США через ризик займання
Morgan Stanley підвищив ціну акцій Apple після успіху iPhone 17
Спам-дзвінки тепер під забороною: в Україні запрацювали нові правила
SMS-коди більше не захищають: експерт назвав альтернативу для бізнесу
В Україні готують програму розвитку соціального житла на €100 млн
Глава Ryanair розкритикував ЄС за неспроможність захистити авіапростір і закликав збивати дрони