Як дистанційно подати інформацію про лічильники після повірки — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Як дистанційно подати інформацію про лічильники після повірки

Особисті фінанси
7095
Лічильник
Лічильник, Фото из открытых источников
Finance.ua дізнався у «Центру комунального сервісу» (ЦКС), що необхідно для коректних нарахувань лічильників.
Лічильники обов’язково мають бути вчасно повірені, опломбовані, а фактичні номери лічильників води та опалення в інфоблоках виконавців послуг (КП «Київтеплоенерго» та ПрАТ АК «Київводоканал») в особистому кабінеті та в паперовому рахунку-повідомленні мають бути тотожними із номерами, що вказані у паспортах приладів обліку.
Документи. Щоб актуалізувати інформацію після повірки лічильників достатньо надіслати скан-копії документів, зазначивши адресу проживання, через месенджер у Facebook або Skype. Зокрема, для цього потрібно надіслати:
  • свідоцтва про проходження повірки;
  • протокол повірки/акт виконаних робіт із повірки лічильника (якщо повірка здійснювалась на місці без демонтажу лічильника) або акти демонтажу та монтажу лічильника та акти опломбування і розпломбування (якщо повірка здійснювалася з демонтажем);
  • фото лічильників станом на дату звернення.
При виявленні невідповідності номерів лічильників, для актуалізації інформації необхідно надіслати через Facebook або Skype скан-копії:
  • паспортів або свідоцтв про повірку;
  • актів опломбування лічильників;
  • фото лічильників із показаннями на поточну дату.
Також залишити копії документів можна у скриньках для передачі заяв, що розташовані за адресами: https://cks.com.ua/to_consumers/our-services.
Як замовити опломбування та розпломбування квартирних лічильників води? Для опломбування або розпломбування квартирних лічильників води потрібно залишити відповідну заявку за телефоном: 044-247-40-40 або в онлайн-режимі за посиланням: https://cks.com.ua/remote.
Для замовлення через сайт потрібно бути авторизованим в особистому кабінеті ЦКС, обрати напрям питання: лічильники гарячої води або лічильники холодної води, а також заповнити необхідні поля.
Перед виконанням заявки спеціаліст КП «Київтеплоенерго» або ПрАТ «АК «Київводоканал» попередньо зателефонує для узгодження зручної дати та часу візиту.
За матеріалами:
Finance.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас