373
У Києві є дефіцит водіїв громадського транспорту, під загрозою і приватні транспортні підприємства

Нестача водіїв приватних маршруток значна та ставить під загрозу роботу багатьох транспортних підприємств, які здійснюють перевезення пасажирів в Києві та Київській області. Також доволі відчутний дефіцит водіїв громадського транспорту в столиці. Орієнтовно, понад пів тисячі водіїв «Київпастрансу» були мобілізовані.
Про це повідомили голова Асоціації перевізників Києва та Київської області Ігор Мойсеєнко та речник КП «Київпастранс» Олег Грищак у коментарі УНН.
«У нас є певний дефіцит водіїв, суттєвий. Можна сказати, що десь пів тисячі, навіть більше водіїв у нас були мобілізовані, тому, власне, російська агресія — це є перша головна причина дефіциту водіїв у нашому підприємстві. Зараз ми вирішуємо це питання тим, що ми надаємо бронь водіям. Був період, коли з цим були певні складнощі не з нашої провини. Зараз ми виходимо з ситуації ось таким чином, але бронювання за законом не може стосуватися всіх 100% працівників», — розповів Грищак.
Він зазначив, що дефіцит доволі відчутний для «Київпастрансу.
«Є постійна потреба в спеціалістах різного плану — водіях, спеціалістах з ремонту рухомого складу, електриках, слюсарях, фрезерувальниках», — сказав Грищак.
На запитання, у якому громадському транспорті найбільше не вистачає людей, Грищак відповів, що на автобусних маршрутах, оскільки в трамваях та тролейбусах більшість водіїв — жінки.
Окрім того, він прокоментував дискусію громадської організації «Vision Zero» щодо долучення до професії водіїв громадського транспорту водіїв з 18 років.
«З цього приводу можу сказати тільки одне, що є певне законодавство та певні вимоги до кваліфікації водія. Наприклад, якщо ми говоримо про водія автобуса, то потрібно розуміти, що для того, щоб керувати пасажирським автобусом, перевозити людей, потрібно мати 2 роки водійського стажу. 18-річний водій, який щойно отримав водійське посвідчення, не зможе мати 2 роки досвіду. Залучення молоді з 18 років — це пропозиція хороша, але трохи дилетантська, тому що люди, які подають такі пропозиції не зовсім розуміють, як відбувається навчання водіїв», — сказав Грищак.
Він зазначив, що «Київпастранс» вітає будь-яку законодавчу зміну, яка буде йти на користь залученню спеціалісті до роботи, зокрема на їхньому підприємстві.
Голова Асоціації перевізників Києва та Київської області Ігор Мойсеєнко повідомив, що останні 5 років у перевізників Києва та Київської області був дефіцит водіїв.
«У 2022 році з початком (повномасштабної. — Ред.) військової агресії російської федерації ця проблема стала ще складнішою. А у 2024 році у зв’язку із мобілізацією, нестача водіїв настільки складна, що ставить під загрозу роботу багатьох транспортних підприємств, які здійснюють перевезення пасажирів в Києві та Київській області. Тому, якщо влада не допоможе забезпечитиперевізникам бронювання водіїв, наслідки будуть дуже негативні для сфери перевезень», — розповів Мойсеєнко.
За матеріалами: УНН
Поділитися новиною
Також за темою
Уряд підтримав проєкт нового Митного кодексу та направив його на оцінку ЄС
Уряд розширив перелік територій для дистанційних обстежень житла
Експерти прогнозують кавову кризу, зерно здорожчає до 40%
ЄС затвердить квоти на експорт української агропродукції у вересні — обсяги
95% спроб впровадження генеративного ШІ в компаніях зазнають невдачі
Google Translate конкуруватиме з Duolingo — нові функції