«Більше ніж 1000 км без підзарядки» насправді перетворюються на 500 км: випробування GAC Aion LX Plus — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

«Більше ніж 1000 км без підзарядки» насправді перетворюються на 500 км: випробування GAC Aion LX Plus

Технології&Авто
1534
Наприкінці листопада компанія GAC Group представила свій новий електромобіль GAC Aion LX Plus, який обіцяє вражаючу дальність ходу – понад 1000 кілометрів.
Китайське видання отримало в своє розпорядження GAC Aion LX Plus і провела реальні випробування дальності ходу. Автомобіль оснащений великою літієвою акумуляторною батареєю ємністю 144,4 кВт•год. Виготовлена за власною технологією GAC з використанням еластичних листків, що також робить її на 20% меншою і на 14% легшою від звичайних батарей. Щільність енергії становить 205 Вт*год/кг. Aion LX Plus оснащений двома електродвигунами, які передають потужність 725 к. с. на всі чотири колеса через двоступеневу коробку передач. Завдяки цьому GAC Aion LX Plus здатний розігнатися від 0 до 100 км/год всього за 2,9 секунди.
Перше випробування проводилося в передмісті Шанхаю, при цьому водій зберігав швидкісний режим від 60 до 80 км/год протягом всієї поїздки. Після майже 24 годин безперервних випробувань автомобіль реально зміг проїхати близько 1000 км.
Однак для електромобілів найбільш енергоємними умовами є не тихі міські райони, а швидкісні шосе. Щоб перевірити витривалість автомобіля, був проведений і другий тест. Після повної зарядки автомобіля його вивели на трасу. При цьому температура повітря становила 12 °C, а кондиціонер був встановлений на 24 °C. Під час цього тесту водій намагався тримати швидкість близько 120 км/год.
У підсумку після 5 годин і 16 хвилин безперервної їзди ємність акумуляторної батареї автомобіля знизилася з 97% до 2%. Пробіг склав 518 км, середня швидкість – 99,86 км/год, а споживання енергії – 24,8 кВт•год на 100 км.
За матеріалами:
iXBT.com
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас