«Укрзалізниця» запустила чат-боти для купівлі квитків ще у двох месенджерах — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

«Укрзалізниця» запустила чат-боти для купівлі квитків ще у двох месенджерах

Особисті фінанси
195
«Укрзалізниця» запустила свій офіційний чат-бот для продажу квитків та надсилання сповіщень про рейс в Apple Messages для бізнесу та Facebook Messenger на додачу до запущених раніше Viber та Telegram.
Про це повідомляє пресслужба компанії.
«Доступ до чат-бота є максимально зручним, адже він відкривається безпосередньо з головної сторінки Укрзалізниці у Facebook, а для користувачів Apple з’явиться ще більш зручний та ексклюзивний інструмент для взаємодії з національним перевізником», — зазначають у перевізника.
Функціонал. За допомогою Apple Messages для бізнесу та Facebook Messenger пасажири Укрзалізниці вже можуть купувати квитки на всі поїзди далекого сполучення та швидкісні поїзди Інтерсіті+, повертати раніше придбані квитки, дивитися розклад рейсів та онлайн-табло станцій, а також перевіряти, до якої платформи прибуває потяг.

Довідка Finance.ua:

  • пасажири Укрзалізниці також можуть додавати придбані квитки в гаманці в Apple Wallet, Google Pay;
  • вартість проїзду в Kyiv Boryspil Express, що курсує між Центральним залізничним вокзалом Києва та аеропортом Бориспіль, збільшилася з 80 гривень до 100 гривень.
За матеріалами:
Finance.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас