1452
Вкладники банків, ліквідація яких триває більше 5 років, мають актуалізувати свої дані — ФГВФО
— Кредит&Депозит
Вкладники банків, ліквідація яких триває більше 5 років, мають актуалізувати свої дані у Фонді гарантування вкладів.
Про це повідомляє пресслужба ФГВФО.
«У зв’язку із набранням чинності змін до Положення про порядок відшкодування Фондом гарантування вкладів фізичних осіб коштів за вкладами, Фонд проводить актуалізацію даних вкладників банків, ліквідація яких триває більше 5 років», — сказано в повідомлені.
Актуалізувати свої дані у Фонді необхідно тим вкладникам, які ще не отримали гарантовану суму відшкодування за вкладами у таких банках.
Для цього вкладникам (представникам вкладника або спадкоємцям) вищезазначених банків необхідно звернутись до Фонду та надати такі документи:
1. Підписану вкладником (представником вкладника або спадкоємцем) заяву про виплату гарантованої суми відшкодування або заяву про внесення змін до реквізитів для виплати гарантованої суми відшкодування. Заява повинна містити такі обов’язкові реквізити:
- прізвище, ім’я, по батькові (за наявності);
- місце проживання заявника або контактна адреса для листування.
2. Засвідчену особистим підписом вкладника (представника вкладника або спадкоємця) копію паспорта або іншого документа, що посвідчує особу вкладника (представника або спадкоємця), з інформацією про прізвище, ім’я, по батькові, серію, номер, найменування або код органу, що видав документ, дату видачі.
3. Копію документа, виданого контролюючим органом, що засвідчує реєстрацію вкладника (представника вкладника або спадкоємця) в Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків (ідентифікаційний код).
Крім цього, до вищезазначених документів необхідно додати:
- у разі звернення до Фонду представника вкладника або представника спадкоємця вкладника — нотаріально засвідчену копію довіреності;
- у разі звернення до Фонду спадкоємця вкладника для отримання відшкодування на правах спадщини — оригінал або нотаріально засвідчену копію документа, що дає право на отримання відшкодування на правах спадщини (свідоцтва про право на спадщину);
- у разі звернення до Фонду батьків (усиновлювачів) або опікунів малолітньої особи, опікунів (піклувальників) особи, визнаної недієздатною — додатково до документів одного з батьків (усиновлювачів) або опікунів (піклувальників) нотаріально засвідчена копія свідоцтва про народження дитини або нотаріально засвідчена копія документа, що підтверджує статус законного представника особи;
- у разі заміни паспорту — оригінал або нотаріально засвідчену копію документа про заміну паспорта, виданого уповноваженим органом, у якому вказано також реквізити паспорта, що було замінено;
- у разі виявлення допущеної банком помилки у реквізитах вкладника під час відкриття банківського рахунку або банківського вкладу — копію договору банківського рахунку або банківського вкладу (депозиту).
За результатом розгляду індивідуального звернення вкладника Фонд персонально інформує заявника, направляючи письмову відповідь на адресу вказану у зверненні.
За матеріалами: Finance.ua
Поділитися новиною