У додатку Дія з'явились нові послуги — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

У додатку Дія з'явились нові послуги

Особисті фінанси
1964
З сьогоднішнього дня, 17 травня, у додатку Дія запрацюють нові послуги. Вони стануть доступними після презентації на Diia Summit.
Про це повідомляє пресслужба Міністерства цифрової трансформації.
Нові послуги:
  • Зміна місця реєстрації онлайн у Дії.
Зміна місця реєстрації — одна з найпопулярніших послуг в Україні. І тепер вона буде доступна онлайн у Дії в декілька кліків. Жодних черг та купи документів. Одна заява і онлайн-підтвердження від власника житла. Уже зараз до пілотного проєкту приєдналися Київ, Харків, Вінниця, Луцьк, Рівне. А протягом року послуга буде масштабована на всю країну.
Як це працює. Зараз послугою можна скористатись у Дії тільки власникам ID-карток. Наразі у Верховній Раді зареєстровано законопроєкт, після ухвалення якого реєстрація місця проживання онлайн буде доступна всім українцям: незалежно від того, який паспорт вони мають — паперовий або ID-картку.
Крім того, цим законопроєктом буде скасований “штамп про прописку” в паспорті і довідку про місце реєстрації — той самий папірець, який зараз з собою носять власники ID-картки. Також у Мінцифри планують відв’язати зареєстроване місце проживання “від багатьох життєвих ситуацій, де воно справді непотрібне”.
Щоб скористатися послугою через Дію, треба заповнити заявку за 15 хвилин. Якщо ви проживаєте у власному житлі, то підтвердження прийде автоматично. Якщо орендуєте — власник повинен підтвердити ваш запит, який він отримає у Дії через сповіщення. Житло має бути внесено до реєстру нерухомого майна. Інформація про нове місце проживання автоматично з’явиться в реєстрі, а попередня реєстрація одразу анулюється. Послуга буде надана протягом доби.
  • Автоматична реєстрація ФОП.
На порталі діє послуга з реєстрації бізнесу онлайн. Це одна з найпопулярніших послуг на порталі. За рік функціонування послуги було відкрито 247 тисяч ФОП, з яких понад 50% (124 687) онлайн.
У середньому в реєстратора йде 21 хвилина на обробку заявки. Тобто на обробку цих заяв було витрачено 5 200 313 хвилин. Це 86 671,9 людино-годин або 10 834 робочі дні. Це 43 роки.
Уже 17 травня з’явиться автоматична реєстрація ФОП у Дії. Це суттєво спростить процес та пришвидшить розгляд заяви. Тепер реєстрація ФОП займе до 2 хвилин. Це буде однією з найзручніших послуг в Україні.
  • Дія.Підпис.
Сьогодні отримання більшості держпослуг, де потрібна ідентифікація особистості, потребують електронного підпису. Дія. Підпис — це можливість підписувати будь-які документи, отримувати держпослуги просто з телефона вдома, в метро чи під час ранкової кави — у кілька кліків.
Усе, що потрібно зробити, — пройти перевірку за допомогою FaceID. Програма зіставить ваше фото з фотографією із Демографічного реєстру та згенерує електронний підпис.

Довідка Finance.ua:

  • Міністр цифрової трансформації України Михайло Федоров заявив, що якщо у вас вкрали телефон із цифровим паспортом на порталі «Дія», злодії нічого не зможуть із ним зробити.
  • Команда Міністерства цифрової трансформації презентувала нову функцію статичного QR-коду.
  • Незабаром ФОПи зможуть сплатити податки і подати декларацію через «Дія».
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на Finance_ukr та першими дізнавайтесь про новини у світі фінансів 🤫
За матеріалами:
Finance.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас