Ризики з РРО/ПРРО: як працювати, аби до вас не завітала податкова з перевіркою
Одним із критерієм відбору платників податків для проведення фактичних перевірок, які реалізовують підакцизну продукцію, є обсяг проведених операцій через РРО/ПРРО, зокрема суб’єктів господарювання із середньомісячними виторгами, проведеними через реєстратори розрахункових операцій, менше, ніж 7 тисяч гривень.
Про це інформує Головне Управління ДПС у Хмельницькій області.
Вказана інформація може свідчити про приховування суб’єктами господарювання реального обсягу проведених розрахункових операцій через РРО/ПРРО, оскільки кожний господарський об’єкт для належного функціонування потребує мінімальних витрат:
- 6 тис. грн – мінімальна заробітна плата одного найманого працівника,
- не менше 1 тис. грн – на утримання об’єкту торгівлі, комунальні платежі, земельний податок тощо,
- не менше 2 тис. грн – ліцензії, податки та інші дозвільні документи.
За результатами відпрацювання суб’єктів господарювання, що звітують із середньомісячними виторгами менше 7,0 тис. грн, протягом січня-квітня поточного року, проведено 45 фактичних перевірок, за результатами яких застосовано штрафні (фінансові) санкції на загальну суму 654,5 тис. гривень.
Найбільш характерні порушення, що були встановленні під час проведення таких перевірок:
- непроведення розрахункових операцій через РРО та невидача фіскального чека;
Читайте також: При покупках в інтернеті треба вимагати чек, – ДПС
- продаж товарів, не відображених в обліку товарних запасів за місцем реалізації;
- невідповідність готівкових коштів, зазначених у денному звіті;
- незабезпечення використання режиму попереднього програмування РРО для підакцизних товарів із обов’язковим зазначенням коду товарної підкатегорії згідно з УКТ ЗЕД, найменування товарів, цін та обліку їх кількості.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на Finance_ukr та першими дізнавайтесь про новини у світі фінансів 🤫
За матеріалами: Finance.ua
Поділитися новиною