Сервіс МФО все ще потребує уваги - експерт — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Сервіс МФО все ще потребує уваги - експерт

Кредит&Депозит
350
Щоб створити сервіс з кредитування, необхідно сконцентруватися на “правильній” взаємодії з клієнтом.
Про це заявила Вікторія Омельченко, комерційний директор компанії Tsi на FinRetail2019.
«Сервіс МФО все ще потребує уваги. Наприклад, не у всіх є bank-id, комусь важливий оффлайн-договір, незважаючи на переведення бізнесу в онлайн, люди все ще часто хочуть уточнити щось по телефону в розмові, а оператор не відповідає або немає обслуговування по телефону, немає підтримки 24/7 чи немає підтримки в месенджерах», – розповіла Вікторія Омельченко.
За її словами, в новому мобільному світі, де для кожного процесу є свій додаток, клієнти вимагають простоти.
«Їм необхідні зручні сервіси. Вони очікують, що рішення будуть інтуїтивно зрозумілими і зручними. Клієнти добре розуміють цінність відомостей про себе і очікують, що дані будуть використовуватися в їхніх інтересах. Важливо сконцентруватися на “правильній” взаємодії з клієнтом”, – прокоментувала Омельченко.
Як вона зазначає, ефективне використання інформації – новий стандарт в сучасному світі.
“Але перед цим потрібно зібрати дані, обробити їх і надати потрібній людині в потрібний час і в потрібному вигляді. Впровадження інноваційних рішень перетворює просунуту аналітику на комунікацію. Будьте там, де ваш клієнт: в його смартфоні, вдома, в магазині (причому онлайн та офлайн), по дорозі на роботу, вивчіть його, персоналізуйте пропозицію, оптимізуйте процеси всередині, прискорюйте процеси, покращуйте взаємодію», – додала вона.
Тобто клієнти хочуть, щоб все було інтуїтивно зрозуміло, і будуть раді знайти в особі кредитора партнера, який розуміє їхні потреби і заздалегідь знає, коли буде потрібна допомога.
За матеріалами:
Finance.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас