Парцхаладзе повідомив, як легалізувати збудовані без дозволу будинки — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Парцхаладзе повідомив, як легалізувати збудовані без дозволу будинки

Нерухомість
2933
Узаконення за спрощеною процедурою збудованих без дозволу приватних і дачних будинків відбувається у три кроки.
Про це розповів заступник Міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Лев Парцхаладзе.
Що робити для цього – необхідно отримати право власності та ввести самочинно збудовану будівлю в експлуатацію.
Спрощено процедуру прийняття в експлуатацію таких будівель:
  • Спрощеній легалізації підлягають індивідуальні (садибні) житлові будинки, садові, дачні будинки загальною площею до 300 кв. м.
  • Господарські (присадибні) будівлі і споруди загальною площею до 100 кв. м, збудовані з 5 серпня 1992 року до 9 квітня 2015 року.
Що необхідно для легалізації:
  • Отримати техпаспорт на будинок шляхом звернення до місцевого Бюро технічної інвентаризації (БТІ) або до сертифікованого приватного експерта (інженера) та укладення договору щодо технічного обстеження будівлі.
  • За технічну інвентаризацію відповідальність несе експерт (інженер), що оформляє техпаспорт.
Ввести будинок в експлуатацію – підготувати необхідний пакет документів та звернутись до органу Державного архітектурно-будівельного контролю (ДАБІ) за місцезнаходженням будівлі або до Центру надання адміністративних послуг (ЦНАП) цього населеного пункту.

Кредит на нерухомість під низький процент

Необхідні документи: заява про прийняття будинку в експлуатацію, 1 примірник заповненої декларації про готовність об’єкта до експлуатації, засвідчена копія документа, що посвідчує право власності чи користування земельною ділянкою відповідно до цільового призначення, на якій розміщено будинок, засвідчена копія техпаспорта (з відміткою про проведення технічного обстеження).
Введення будинку в експлуатацію здійснюється безкоштовно протягом 10 робочих днів з дня подання заяви.
Зареєструвати право власності – через нотаріуса або ЦНАП.
Необхідні документи: заява, паспорт, ідентифікаційний код, документ (квитанція) про оплату адміністративного збору, зареєстрована декларація про готовність об’єкта до експлуатації, документ, що підтверджує право власності/оренди на земельну ділянку, технічний паспорт на будівлю.

Довідка Finance.ua

  • 31 серпня 2018 року набрав чинності наказ Мінрегіону, яким затверджено Порядок проведення технічного обстеження і прийняття в експлуатацію збудованих без дозволу приватних, садових, дачних будинків, будівель і споруд сільськогосподарського призначення.
За матеріалами:
Finance.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас