УЗ пропонує органам місцевої влади доплатити за малодіяльні станції — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

УЗ пропонує органам місцевої влади доплатити за малодіяльні станції

Фондовий ринок
1389
“Укрзалізниця” пропонує вибір: компенсувати збитки за роботу малодіяльних станцій або збільшити навантаження для їх беззбитковості.
Про це заявив директор з економіки та фінансів “Укрзалізниці” Андрій Рязанцев.
За підсумками аналізу діяльності Вантажних станцій понад 300 були визнані УЗ малодіяльними. До зазначеного переліку увійшли станції, обсяг навантаження і вивантаження яких не перевищив поріг критерію малодіяльності, рівень якого за підсумками другого півріччя 2018 року склав 2,34 вагона на добу.
“Однак “Укрзалізниця” не наполягає на їх закритті, а пропонує комплексні рішення для продовження їх роботи”, – говорить Рязанцев.
За його словами, серед малодіяльних станцій тільки 6 у другому півріччі минулого року мали позитивний фінансовий результат, всі інші – збиткові, тобто витрати на їх утримання та експлуатацію перевищують доходи.
“Оскільки на малодіяльних станціях зростають витрати перевізника, то для їх обслуговування УЗ визначила підвищений договірний тариф, який прописується в додатковій угоді на послуги з подачі та відправки вагонів і контейнерів або при виконанні комерційних операцій з розрахунку 1 вагон/1 кілометр”, – пояснив Рязанцев.
Для компенсації збитків залізниці у другому півріччі 2018 року компанія пропонує органам місцевого самоврядування відшкодувати ці кошти з місцевих бюджетів або за рахунок підприємств, що обслуговуються цими станціями. “У разі неухвалення протягом 6 місяців з моменту звернення “Укрзалізниці” рішень про компенсацію збитків, подальшу долю малодіяльних збиткових станцій вирішуватиме Міністерство інфраструктури України”, – повідомив Рязанцев.
За його словами, щоб не платити підвищений тариф, органи місцевого самоврядування та підприємства, які користуються малодіяльними станціями, мають можливість збільшити обсяги навантаження та вивантаження, що позбавить станцію статусу малодіяльної. Зокрема, як зазначив Рязанцев, для цього також слід не перенаправляти високомаржинальні вантажі на автотранспорт, тим самим залишаючи “Укрзалізниці” тільки вантажі, які не приносять високого прибутку при транспортуванні.
“Наприклад, вироби з неіржавної сталі, перевезення яких є рентабельним для залізниці, при перевезенні автотранспортом впливає на стан дорожнього полотна, на яке йдуть мільярди гривень з Дорожнього фонду. Натомість, скажімо, руда або сипучі будівельні матеріали, перевезення яких є збитковими для залізниці, транспортуються саме залізницею”, – розповів Рязанцев.
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас