Лідери за картками лояльності серед АЗС - дослідження (інфографіка)
Частка водіїв, які користуються мобільними додатками АЗК, зростає.
Про це свідчать дані дослідження компанії Nielsen Holdings plc.
У 2018 році мобільними додатками АЗК користувалися 40% респондентів.
Лідери у покритті картками лояльності – WOG – 52%. OKKO – 44%, КЛО – 42%.
Найвигідніша картка лояльності у тих мереж, у яких хороше покриття: картку лояльності WOG вважають найвигіднішою 26% опитаних, КЛО – 21%, ОККО – 17%.
Найпопулярніші мобільні додатки WOG – 13%. Друге місце у ОККО – 9%. Третє місце – КЛО – 7%.
Найбільш затребувані функції мобільних додатків. Інформація про ціни на пальне, карта мережі, акції та бонуси. Найменш затребувана функція – радіо (2%).
Довідка Finance.ua
- Nielsen входить до списку S&P 500 і проводить свої вимірювання в більш ніж 100 країнах світу, охоплюючи більше 90% світового населення.
- В Україні присутня з 1995 року.
- Nielsen використовує єдину методологію збору даних по всьому світу, що дозволяє порівнювати і зіставляти інформацію про ринки в Україні з іншими країнами
За матеріалами: Finance.ua
Поділитися новиною