Лідери за картками лояльності серед АЗС - дослідження (інфографіка)


Лідери за картками лояльності серед АЗС - дослідження (інфографіка)

Частка водіїв, які користуються мобільними додатками АЗК, зростає.

Про це свідчать дані дослідження компанії Nielsen Holdings plc.

У 2018 році мобільними додатками АЗК користувалися 40% респондентів.

Лідери у покритті картками лояльностіWOG – 52%. OKKO – 44%, КЛО – 42%.

Найвигідніша картка лояльності у тих мереж, у яких хороше покриття: картку лояльності WOG вважають найвигіднішою 26% опитаних, КЛО – 21%, ОККО – 17%.

Найпопулярніші мобільні додатки WOG – 13%. Друге місце у ОККО – 9%. Третє місце – КЛО – 7%.

Найбільш затребувані функції мобільних додатків. Інформація про ціни на пальне, карта мережі, акції та бонуси. Найменш затребувана функція – радіо (2%).

Довідка Finance.ua

  • Nielsen входить до списку S&P 500 і проводить свої вимірювання в більш ніж 100 країнах світу, охоплюючи більше 90% світового населення.
  • В Україні присутня з 1995 року.
  • Nielsen використовує єдину методологію збору даних по всьому світу, що дозволяє порівнювати і зіставляти інформацію про ринки в Україні з іншими країнами
  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

В Контексті Finance.ua
Опитування