У 2018 кількість звернень громадян в НБУ скоротилася на 13,8% — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

У 2018 кількість звернень громадян в НБУ скоротилася на 13,8%

Казна та Політика
79
У 2018 році кількість звернень громадян до Національного банку скоротилася на 13,8% до 13,3 тис..
Про це йдеться в повідомленні НБУ.
У 2018 в Національний банк надійшло 13 305 звернень громадян, що на 2 129 звернень або 13,8% менше, ніж за 2017 рік.
Звернення від громадян надходили в НБУ трьома шляхами: засобами поштового зв’язку – 6 993 звернення; каналами електронного зв’язку (електронною поштою НБУ, від державної установи “Урядовий контактний центр”, через Систему електронної взаємодії органів виконавчої влади (СЕВ) – 3 607 звернень; телефонної “гарячої лінії” – 2 705 звернень.
Основні звернення до НБУ:
  • Відносини з кредитними договорами між позичальниками і банками (3 271 звернення або 24,6% від загальної кількості).
  • Про банківський нагляд – 1 654 звернення (12,4%).
  • Відносини учасників з Корпоративним недержавним пенсійним фондом Національного банку – 1 364 (10,3%);
  • Платіжні системи та розрахунки – 1 344 (10,1%), грошовий обіг – 956 (7,1%) та ін.
За матеріалами:
Українські Новини
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас