79
У 2018 кількість звернень громадян в НБУ скоротилася на 13,8%
У 2018 році кількість звернень громадян до Національного банку скоротилася на 13,8% до 13,3 тис..
Про це йдеться в повідомленні НБУ.
У 2018 в Національний банк надійшло 13 305 звернень громадян, що на 2 129 звернень або 13,8% менше, ніж за 2017 рік.
Звернення від громадян надходили в НБУ трьома шляхами: засобами поштового зв’язку – 6 993 звернення; каналами електронного зв’язку (електронною поштою НБУ, від державної установи “Урядовий контактний центр”, через Систему електронної взаємодії органів виконавчої влади (СЕВ) – 3 607 звернень; телефонної “гарячої лінії” – 2 705 звернень.
Основні звернення до НБУ:
- Відносини з кредитними договорами між позичальниками і банками (3 271 звернення або 24,6% від загальної кількості).
- Про банківський нагляд – 1 654 звернення (12,4%).
- Відносини учасників з Корпоративним недержавним пенсійним фондом Національного банку – 1 364 (10,3%);
- Платіжні системи та розрахунки – 1 344 (10,1%), грошовий обіг – 956 (7,1%) та ін.
За матеріалами: Українські Новини
Поділитися новиною
Також за темою
Уряд затвердив бюджет Пенсійного фонду-2025: видатки перевищать трильйон
Частину коштів на субсидії уряд спрямує на виплати пенсій
Банки знову віддадуть половину прибутку в держбюджет
Надходження від військового збору зросли у 4 рази
Україні треба $45,5 млрд допомоги для покриття дефіциту бюджету
Єдина система соціальної сфери: головні зміни