Ринок доповненої і віртуальної реальності в 2019 році зросте на 70%


Ринок доповненої і віртуальної реальності в 2019 році зросте на 70%

Світовий ринок технологій доповненої і віртуальної реальності (augmented reality, AR / virtual reality, VR) в 2019 році зросте на 68,8% відносно попереднього року, досягнувши 20,4 млрд доларів. Це прогнозують у дослідницькій компанії International Data Corporation (IDC).

Очікується, що в найближчі п’ять років обсяг цього ринку буде збільшуватися на 69,6% (CAGR) щорічно здебільшого завдяки корпоративному сектору, частка якого підвищиться з 64,5% в 2019 році до більш ніж 80% у 2022-му.

З географічної точки зору лідером за витратами в сфері AR/VR в 2019 році будуть Сполучені Штати – країна вкладе в цей напрямок близько 6,6 млрд доларів. Друге і третє місця займуть Китай і Японія з результатами в 6 і 1,76 млрд доларів відповідно. Слідом розташується Західна Європа (1,74 млрд доларів). При цьому найвищі темпи зростання витрат на технології доповненої і віртуальної реальності очікуються в Канаді (CAGR 83,7%), США (+77,1%) і Китаї (+76,2%).

Серед галузей лідирувати з інвестицій та впровадженню AR/VR-технологій будуть споживчі послуги (1,6 млрд доларів), роздрібна торгівля (1,56 млрд доларів) і дискретне виробництво (1,54 млрд доларів). Десять секторів будуть показувати щорічне зростання, що перевищує 100%, в найближчі п’ять років: серед них – державний сектор (прогнозоване зростання становить 123,7% в рік), ресурсні ринки (+120,9%) та оптова торгівля (120,9%).

Інвестиції в технології доповненої і віртуальної реальності для споживчого застосування в 2019 році будуть вимірюватися 7,2 млрд доларів, а темпи зростання в 5-річному горизонті – 36,6%.

У споживчому сегменті розробки AR/VR використовуються переважно для ігор у віртуальній реальності (світові витрати на це в 2019 році досягнуть 4 млрд доларів), перегляд відео (2 млрд доларів) і ігри в доповненій реальності (616 млн доларів).

У комерційному секторі технології AR/VR найбільше застосовуються для навчання – в 2019 році видатки тут зростуть до 1,8 млрд доларів. До трійки найбільш затребуваних сценаріїв використання технологій увійдуть демонстрація продуктів в інтернеті (558 млн доларів) і обслуговування промислових систем (413 млн доларів).

Згідно із прогнозом дослідницької компанії Digitimes Research, обсяг світового ринку шоломів доповненої і віртуальної реальності протягом п’яти років буде зростати на 52,7% щорічно і досягне 40 млн в 2023 році.

У IDC очікують, що в 2018 році на світовий ринок надійде близько 4,2 млн пристроїв віртуальної і доповненої реальності, збільшившись на 31% відносно 2017-го. У найближчі п’ять років ринок зростатиме приблизно на 88% на рік і досягне обсягу в 53,1 млн штук за підсумками 2022 року.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
В Контексті Finance.ua
Опитування