Facebook істотно розширив перелік неприйнятних рекламних повідомлень


Facebook істотно розширив перелік неприйнятних рекламних повідомлень

SMM-менеджери і рекламісти б’ють на сполох – днями Facebook встановив більш жорсткі вимоги до реклами, що розміщується в соцмережі. Крім широко відомої заборони на просування криптовалют і ICO, під табу потрапило майже все, що особливо активно рекламують на планеті, кажуть фахівці.

В цілому, моральний кодекс Facebook містить 29 пунктів суворих заборон і ще десяток умовно дозволеної реклами – перед тим, як дати добро на розміщення, експерти соцмережі переглянуть повідомлення і винесуть вердикт, чи варто показувати її своїм користувачам. По суті, така політика відповідає принципам ризик-орієнтованого підходу.

До слова, експертів найняти Facebook доведеться чимало, причому деяким з них непогано б заздалегідь отримати університетський диплом в якійсь вузькій сфері. Наприклад, медицині або фінансах. Інакше як, наприклад, відрізнити безпечні харчові добавки від небезпечних. Адже останні рекламувати в соцмережі заборонено, а статус небезпечних БАДів буде примвоювати сам Facebook.

Повний список суворих заборон виглядає так:

  • Нелегальні продукти і послуги.
  • Дискримінація за будь-якими ознаками.
  • Тютюнові вироби.
  • Ліки та пов’язані з ліками продукти.
  • Небезпечні харчові добавки, які визнані Facebook небезпечними.
  • Зброя, боєприпаси або вибухові речовини.
  • Товари або послуги для дорослих, крім реклами планування сім’ї або контрацепції;
  • Матеріали для дорослих.
  • Сенсаційні матеріали.
  • Особисті характеристики.
  • Матеріали, що вводять в оману.
  • Спірні матеріали, які використовують суперечливі політичні або соціальні питання в комерційних цілях;
  • Обладнання для спостереження (шпигунські камери, пристрої для відстеження мобільних і т.д.).
  • Неіснуюча функціональність.
  • Особисте здоров’я (реклама, що показує результат «до» і «після»).
  • Споживкредити і позики «до зарплати».
  • Мережевий маркетинг.
  • Скандинавські аукціони.
  • Підроблені документи.
  • Шпигунське або шкідливе ПЗ, включаючи посилання на них.
  • Несанкціоновані пристрої для стрімінгу.
  • Заборонені фінансові продукти і послуги.

Окремо Facebook буде приймати рішення щодо умовно дозволеної реклами. Наприклад, просувати алкоголь у соцмережі можна, але за умови дотримання місцевих законів і коректного таргетингу. А служби знайомств перед тим, як розміщувати рекламу, повинні отримати письмовий дозвіл. Подібні обмеження встановлені і для онлайн аптек, державних лотерей, підписних і фінансових послуг.

Також Facebook розширив перелік обмежень для рекламодавців в частині збору інформації від користувачів. У платних публікаціях не можна запитувати будь-які документи, паролі і логіни, політичні уподобання, сексуальну орієнтацію і масу інших даних особистого характеру.

Очевидно, посилення правил розміщення платного контенту пов’язано з нещодавнім скандалом, в який виявилася залученою компанія Марка Цукерберга.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
В Контексті Finance.ua