332
Facebook істотно розширив перелік неприйнятних рекламних повідомлень
— Рекламний ринок
SMM-менеджери і рекламісти б’ють на сполох – днями Facebook встановив більш жорсткі вимоги до реклами, що розміщується в соцмережі. Крім широко відомої заборони на просування криптовалют і ICO, під табу потрапило майже все, що особливо активно рекламують на планеті, кажуть фахівці.
В цілому, моральний кодекс Facebook містить 29 пунктів суворих заборон і ще десяток умовно дозволеної реклами – перед тим, як дати добро на розміщення, експерти соцмережі переглянуть повідомлення і винесуть вердикт, чи варто показувати її своїм користувачам. По суті, така політика відповідає принципам ризик-орієнтованого підходу.
До слова, експертів найняти Facebook доведеться чимало, причому деяким з них непогано б заздалегідь отримати університетський диплом в якійсь вузькій сфері. Наприклад, медицині або фінансах. Інакше як, наприклад, відрізнити безпечні харчові добавки від небезпечних. Адже останні рекламувати в соцмережі заборонено, а статус небезпечних БАДів буде примвоювати сам Facebook.
Повний список суворих заборон виглядає так:
- Нелегальні продукти і послуги.
- Дискримінація за будь-якими ознаками.
- Тютюнові вироби.
- Ліки та пов’язані з ліками продукти.
- Небезпечні харчові добавки, які визнані Facebook небезпечними.
- Зброя, боєприпаси або вибухові речовини.
- Товари або послуги для дорослих, крім реклами планування сім’ї або контрацепції;
- Матеріали для дорослих.
- Сенсаційні матеріали.
- Особисті характеристики.
- Матеріали, що вводять в оману.
- Спірні матеріали, які використовують суперечливі політичні або соціальні питання в комерційних цілях;
- Обладнання для спостереження (шпигунські камери, пристрої для відстеження мобільних і т.д.).
- Неіснуюча функціональність.
- Особисте здоров’я (реклама, що показує результат «до» і «після»).
- Споживкредити і позики «до зарплати».
- Мережевий маркетинг.
- Скандинавські аукціони.
- Підроблені документи.
- Шпигунське або шкідливе ПЗ, включаючи посилання на них.
- Несанкціоновані пристрої для стрімінгу.
- Заборонені фінансові продукти і послуги.
Окремо Facebook буде приймати рішення щодо умовно дозволеної реклами. Наприклад, просувати алкоголь у соцмережі можна, але за умови дотримання місцевих законів і коректного таргетингу. А служби знайомств перед тим, як розміщувати рекламу, повинні отримати письмовий дозвіл. Подібні обмеження встановлені і для онлайн аптек, державних лотерей, підписних і фінансових послуг.
Також Facebook розширив перелік обмежень для рекламодавців в частині збору інформації від користувачів. У платних публікаціях не можна запитувати будь-які документи, паролі і логіни, політичні уподобання, сексуальну орієнтацію і масу інших даних особистого характеру.
Очевидно, посилення правил розміщення платного контенту пов’язано з нещодавнім скандалом, в який виявилася залученою компанія Марка Цукерберга.
За матеріалами: УБР
Поділитися новиною